09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 مهر 1396 در ساعت 21 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش زیبای طرح پانیز با کیفیت هزار شانه و الیاف مرغوب اکریلیک هیت ست شده ترکیه در کاشان بافت شده و در زمینه رنگ کرم، سرمه ای و کاربنی به شکل ده رنگ در این مرکز برای خرید هموطنان عرضه می شود.

انتخاب نقشه فرش یکی از مهمترین مراحل خرید آن می باشد و بیشترین جستجوی خریداران در بازار، مراکز تجاری و سایت های مختلف برای یافتن طرح مناسب می باشد. در حال حاضر مجموعه ای که بتوانند کامل ترین کلکسیون را از محصولات زیبا و مرغوب داشته باشد هنوز در همه شهرها در دسترس مردم نیست و اجناس اغلب نمایشگاه های فرش کشور محدود به تولیدات یک و نهایت سه کارخانه می باشدف این موضوع در مورد فرش های 1000 شانه و 1200 شانه که قیمت بیشتری دارند بیشتر مشهود است، چراکه مغازه دار ها نمی توانند سرمایه زیادی را صرف تهیه نقشه های گوناگون برای ارائه به مشتریان نمایند.

لذا تهیه فرش هزار شانه و 1200 شانه مناسب که تنوع خوب، کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشد برای خریداران کمی دشوار است. در مجموعه پرسان پارس تلاش شده این مشکل برای تمامی هموطنان مرتفع شده و کلکسیونی از برجسته ترین تولیدات کارخانه های برتر کشور معرفی شده و با فروش به شکل آنلاین امکان خرید آن برای مشتریان از تمامی شهرهای کشور فراهم شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر