09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 5 خرداد 1397 در ساعت 12 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در کاشان انواع مدل های جدید از فرش ماشینی گرد و دایره ای درجه یک با شانه و تراکم بالا به صورت سفارشی تولید شده و خرید اینترنتی آن در این گالری امکان پذیر است.

فرش گرد و بیضی و چند ضلعی را می توان جزء محصولات سفارشی در بین تولیدات کارخانجات فرش ماشینی حساب کرد. این مدل فرش ها به علت داشتن شکل هندسی متفاوت، قابلیت استفاده در مکان هایی با معماری خاص دارند و استفاده از این فرش ها در همه فضاها امکان پذیر نیست. علت آن هم این است که منازل ایرانی داری معماری خاصی هستند که کاربرد فرش های مستطیل شکل بیشتر است.

در خرید فرش گرد و دایره ای آنچه برای مشتریان حائز اهمیت است، زیبایی طرح و نقشه و همچنین کیفیت بافت و دوام فرش می باشد. فرش گرد که به صورت 700 شانه با تراکم 2550 بافت شده باشد دارای تنوع بیشتری است، اما مدل های فرش دایره ای 1000 شانه و 1200 شانه هم در همین گالری موجود بوده که به شکل سفارشی بافت می شوند. اگر سفارش شما به صورت جفت باشد می توانید هر نقشه ای را که در گالری سایت پرسان پارس مشاهده می کنید و یا طرح های مشابه از سایت های دیگر را در این مجموعه سفارش دهید. کارشناسان پس از مشاهده طرح مورد نظر شما، اگر قابلیت بافت آن فرش در مجموعه امکان پذیر باشد سفارش شما را ثبت خواهند نمود و در زمان کوتاهی سفارش شما تولید شده و برایتان ارسال می شود.

سفارش خرید فرش گرد سایز بزرگ

بسیاری از مشتریان به دنبال فرش گرد و بیضی در ابعاد بزرگ هستند. برای سفارش چنین فرش هایی لازم است بدانید عرض دستگاه بافندگی فرش ماشینی در ایران نهایتا 4 متر بوده و در نتیجه تنها امکان بافت یکپارچه فرش سایز بزرگ گرد در قطر چهار وجود دارد و اگر شما فرشی با قطر بزرگ تر نیاز داشته باشید، ابتدا طرح شما در ابعاد بزرگتر به شکل دو نیم دایره طراحی می شود و پس از بافت این دو نیم دایره توسط رفوگر حرفه ای به هم دوخت می شود؛ به گونه ای که اثر دوخت در ظاهر فرش دیده نشده و فرش کاملایکپارچه به نظر بیاید. این مدل فرش های سایز بزرگ کاملا سفارشی بوده و هزینه تولیدشان هم بر اساس نوع طرح، شانه و تراکم مورد نر خریدار متغیر می باشد، لذا لازم است مشورت لازم را برای خرید فرش گرد سایز بزرگ با مشاورین انجام دهید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر