09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 مهر 1396 در ساعت 21 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع سفارشات ویژه فرش ماشینی گرد و بیضی در ابعاد و سایز های بزرگ و غیر استاندارد در این مجموعه با ثبت سفارش و خرید شما انجام می شود.

فرش ماشینی به صورت معمول در ابعاد 6 متری، 9 متری و 12 متری و در اشکال مستطیلی توسط کارخانه های مختلف کشور طراحی و در تیراژ بالا تولید می شود و بیشترین میزان فرش در کشور هم بر روی همین سفارشات می باشد، اما همانطور که می دانید مشتریان زیادی هستند که ممکن است این ابعاد و اشکال هندسی را برای فرش منزلشان مناسب ندانند و نیاز به فرش هایی با سایز بزرگتر و یا شکل هندسی متفاوت برای مفروش نمودن فضای مورد نظرشان داشته باشد. در این حالت تهیه فرش تنها به صورت سفارشی امکان پذیر است و خریدار می تواند هر طرح و سایزی که برای فرش خود می خواهد انتخاب نموده و سفارش بافتش را دهد. طراحان مجموعه پرسان پارس نقشه مورد پسند شما را به صورت فرش گرد، فرش بیضی و یا همان مستطیل و در ابعاد بزرگ برای شما طراحی می کنند و پس از تایید طرح توسط شما بافت آن در شانه و تراکمی که آن را هم خود مشتری تعیین می کند انجام می شود.

در کانال تلگرامی و سایت ما می توانید نمونه های متعددی که توسط همین مجموعه بافت شده است را مشاهده نموده و با توجه به تولیدات اخیر طرح مورد نظرتان را در ابعادی که می خواهید سفارش دهید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر