09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 18 مهر 1396 در ساعت 19 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش ماشینی جدید با نقشه های محبوبی مثل افشان، نایین و... با کیفیت هزار شانه در کاشان تولید و از طریق این مجموعه برای خرید هموطنان در شهرهای مختلف توزیع می گردد.

فرش ماشینی هرچه دارای شانه و تراکم بالاتری باشد، الیاف آن ظریف تر شده و لطافت بیشتری بدست می آورند. به علت بالا رفتن تراکم و برای جلوگیری از سنگین شدن زیاد فرش معمولا فرش های با شانه و تراکم بیشتر را با خاب کوتاه تری تولید می کنند. علاوه براین برای حفظ دوام و استحکام الیاف و جلوگیری از پارگی نخ ها حیت بافت، ابتدا آن را هیت ست (با بخار شست و شو می دهند) می کنند و که این فرآیند به بالا رفتن استحکام نخ و کاهش پرزدهی فرش کمک زیادی می کند.

خرید مستقیم فرش هزار شانه

در بین تولیدات زیادی که در حال حاضر در بازار به چشم می خورد فرش هزار شانه مصرف زیادی دارند. این محصولات در اکثر شرکت های بزرگ کشور با تنوع بالا تولید می شوند که این موضوع باعث شده تنوع محصولات بالا رفته و امکان انتخاب و خرید یک فرش خوب برای مشتری فراهم گردد، از سوی دیگر قیمت ها نیز به علت افزایش رقابت بین تولید کننده ها کاهش قابل توجهی داشته و این محصولات را بین خریداران محبوب نموده است. این مجموعه جدید ترین نقشه های فرش هزار شانه را شامل طرح های سنتی و محبوب ایرانی چون، افشان و ماهی و نایین و سایر طرح های جدید به صورت آنلاین و با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر