09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 16 فروردین 1397 در ساعت 12 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جهت خرید بهترین مدل فرش قرمز تشریفات که تولید بهترین شرکت های کاشان و اصفهان می باشد در طرح و رنگ دلخواه و سفارشی با مجموعه پرسان پارس همراه باشید.

تولید فرش تشریفات با رنگ قرمز و حاشیه کرم مرسوم ترین طرح و رنگی است که در حال حاضر توسط کارخانه های مختلف بافندگی بافته می شود. این مدل فرش برای استفاده در تشریفات هتل های مجلل و رستوران های شیک استفاده می شود. البته امروزه این مکان ها برای ایجاد یک فضای خاص و متفاوت در محیط داخلی خود ترجیح می دهند طرح و رنگ فرش تشریفات را خودشان انتخاب کنند و از یک نقشه و رنگبندی متناسب با دکوراسیون داخلی برای مفروش نمودن راه پله و راهرو ها استفاده کنند. به همین دلیل لازم است شرایطی برای این عزیزان فراهم شود که اکان سفارش و خرید فرش تشریفاتی را در طرح دلخواه و با رنگبندی خاص داشته باشند.

تولید موکت و موکت فرش تشریفاتی با تنوع خیلی زیادی همراه نیست و عمدتا در همان رنگ قرمز حاشیه طلایی یا کرم ساده و ورساچه تولید می شود و در برخی موارد رنگی گردویی یا شکلاتی نیز هم تولید می شود. اما فرش را می توان با تنوع بیشتری در طرح و نقشه تولید نمود. هم اکنون با کمی جستجو در اینترنت و مشاهده فضای داخلی هتل های لوکس داخلی و خارجی می توانید مشاهده کنید که فرش های خاص و زیبا با طراحی منحصر به فرد در هر هتلی وجود دارد. این مدل فرش ها را نمی توان در هر فضایی مشاهده نمود و لازم است که برای تهیه آن سفارش بافت و طراحی را به کارخانه ها و شرکت های مربوطه ارائه داد.

سفارش فرش تشریفاتی هتلی

شرکت فرش پرسان پارس تخصصی ترین مجموعه در زمینه طراحی و بافت فرش های سفارشی خاص می باشد. تولید یک فرش رولی تشریفاتی در طرح و رنگ منحصربه فرد طبق سفارش خریدار و در متراژ مورد نظرش، بافت انواع فرش گرد و بیضی برای مصارف خانگی و یا فضای داخلی هتل ها و سفارشات از این دست برای شهرستان های مختلف داخل کشور و یا برای صادرات توسط مجموعه پرسان پارس در بالاترین سطح کیفی و با خدمات ویژه انجام می شود. نمونه های زیادی از تولیدات فرش تشریفاتی سفارشی در گالری سایت قرار داده شده تا بازدید کننده ها و خریداران جدید انتخاب و خرید راحتتر و دلچسب تری را تجربه نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر