09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای که دارای نقش محرابی است و در مسجد و حسینه استفاده می شود در این سایت به صورت مستقیم از کارخانه های کاشان عرضه می شود.

تولید سجاده فرش در ایران در حجم بالایی صورت میگیرد.چراکه ایران و همچنین کشورهای منطقه اطراف آن همگی اسلامی و مسلمان نشین هستند و تعداد مساجد و حسینه ها در شهرهای مختلف زیاد است و لازم است فرش سجاده ای مناسبی برای تمامی شهرها تولید شود. از آنجایی که مساجد و حسینه های تمامی شهرها با بودجه مردمی مدیریت می شوند لازم است تولید سجاده فرش به گونه ای باشد که از نظر طرح و نقشه، کیفیت و همچنین قیمت تنوع فرش محرابی بالا باشد تا امکان خرید فرش سجاده ای مناسب برای هر مسجد و حسینه ای در هر شهرستان کوچک و بزرگی به راحتی فراهم گردد.

به همین دلیل شرکت های فرش کاشان و کارخانه های بزرگی که در حوزه تولید سجاده فرش ماشینی فعالیت دارند این محصولا را با شانه و تراکم مختلف از 440 شانه گرفته تا 1000 شانه تولید می کنند. علاوه بر شانه و تراکم، جنس نخ مورد استفاده در بافت و نوع دستگاه بافندگی هم در تعیین قیمت فرش سجاده ای تاثیر زیادی دارد. در حال حاضر دو سه مدل نخ در بافت فرش طرح محراب استفاده می شود، بی سی اف، اکریلیک هیت ست و نخ پلی استر که مرغوب ترین نوع نخ اکریلیک می باشد و ضعیف ترین و ارزان ترین آن هم فرش سجاده ای بی سی اف می باشد. برخی شرکت ها هم فرش محرابی با نخ درصد دارد که ترکیبی از پلی استر و اکریلیک است بافت می کنند.

فرش سجاده ای

دستگاه های بافندگی فرش هم شامل انواع دستگاه HCP،CRT،ASR و شونهر هستند. شونهر و HCP دستگاه های بافندگی مربوط به تولید فرش 700 شانه و هزار شانه هستند و بقیه دستگاه ها برای بافت فرش های با شانه و تراکم پایین تر قابل استفاده هستند. در این مجموعه کارشناسان می توانند اطلاعات کاملی در مورد انواع دستگاه های موجود برای بافت فرش سجاده ای، انواع شانه و تراکم و لیست کاملی از قیمت هر کدام یک از محصولات به شما ارائه دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر