09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی فرش ماشینی کاشان را که با بهترین مواد پر شده، دوخت و بافت رویه خوبی دارد، می تواند به صورت عمده از مرکز پخش پرسان پارس خرید نمایید.

عمده فروشانی که در حوزه توزیع پشتی فرش فعالیت دارند، می دانند که قیمت تمام شده پشتی تحت تاثیر دو عامل می باشد، اول اینکه رویه پشتی چه شانه و تراکم دارند، جنس الیافش چیست و در چه عرضی بافت شده است. دوما هم نحوه پر شدن و جنس موادی که برای پرکردن آن استفاده شده است می تواند قیمت آن را تغییر دهد. بنابراین خریداران این محصولات که قصد تهیه عمده آن را دارند، با توجه به این دو عامل می توانند قیمت تمام شده آن را برای خود با توجه به درخواست مشتریانشان تنظیم کنند. برای مثال پر کردن با پرز نسبت به فوم فشرده گران تر تمام می شود، یا رویه 1200 شانه گران تر از سایر رویه ها است و البته با نوع 1000 شانه تفاوت قیمت زیادی ندارد و در برخی موارد قیمتشان برابر می شود.

مجموعه پرسان پارس برای اینکه عمده فروشان این محصولات بتوانند آنچه را که نیاز دارند، به راحتی و با کمترین قیمت تهیه نمایند، تولید رویه و پر نمودن این محصولات را به صورت کامل در نقشه های متنوع و جدید انجام داده و به صورت عمده به مشتریان عرضه می دارد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر