09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی فرش ماشینی کاشان که کیفیت درجه یک دارند و در شانه و تراکم مختلف رویه آن بافت شده و با مواد مرغوب پر می شود، جهت خرید عمده در این گالری معرفی می شود.

امروزه تنوع تولیدات فرش و محصولات مرتبط با آن بسیار بالا رفته و محدودیت در رنگ بندی و نقشه وجود ندارد. اگر مشتری بخواهد یک فرش زیبا متناسب با دکوراسیون منزلش با طرح ساده و خلوت یا پر گل و شلوغ تهیه نماید این امکان به راحتی برایش فراهم می شود. این امر در مورد پشتی و سایر محصولات نیز صادق بوده و هر طرحی که برای فرش وجود دارد، در غالب پشتی نیز امکان بافت دارد. به همین دلیل امروزه مشتریان پشتی راحتتر می توانند یک طرح که با فرش منزلشان ست باشد خریداری کنند.

فروش پشتی فرش و رویه آن در مجموعه پرسان پارس به صورت عمده انجام می شود و افرادی که در شهرستان های مختلف کشور در حوزه پخش پشتی فعالیت دارند می توانند  جهت تامین محصولات مورد نیازشان بدون محدودیت در شانه و تراکم از طریق این مجموعه اقدام نمایند؛ زیرا در این مجموعه انواع طرح و نقشه به روز و جدید، سنتی و کلاسیک در شانه و تراکم مختلف و با قیمت مناسب بافت شده و با مواد مرغوب نیز پر شده و به شهرتسان های مختلف کشور جهت عرضه مستقیم به مصرف کننده ها عرضه می شود.

پشتی سفره خانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر