09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش سجاده ای مخصوص مساجد و حسینه ها است به صورت رول با عرض 1.25 و طول های مختلف در نقشه محرابی تولید شده و از کاشان به سراسر کشور ارسال می شود.

سجاده فرش یکی از کفپوش های مرسوم مورد استفاده در مساجد و حسینه ها است که به صورت اختصاصی برای هر مسجدی طراحی و تولید می شود. زیرا هر مسجدی دارای یک فضای داخلی منحصر به فرد می باشد و دارای ستون هایی در بخش های داخلی و قناسی هایی در کنار و گوشه ها می باشد که باید به شکل کامل و بدون ایراد مفروش شود. کارخانه های فرش ماشینی معمولا برای مساجدی که متراژ بالای 500 متر داشته باشند یک نصاب مخصوص هم به همراه فرش ها ارسال می کنند تا عملیات نصب به صورت حرفه ای توسط افراد مجرب انجام شود و دور ستون ها و قناسی های اطراف به خوبی پوشش داده شود.

اگر متراژ مسجد مورد نظر شما کم است از فروشنده های موکت شهر خود می توانید برای مفروش نمودن سجاده فرش استفاده کنید. در این مجموعه انواع طرح های محرابی در زمینه رنگ های سبز، آبی، کرم و گردویی و زرشکی به شکل سفارشی تولید شده و به مشتریانی که خریدار سجاده فرش هستند ارائه می شود. کیفیت محصولات هم متنوع بوده و هر مسجدی با توجه به نیاز و بودجه ای که دارد می تواند یک کفپوش مشخصی را انتخاب نموده و خریداری کند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر