09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 35 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی سجاده ای با نام ستاره کویر در کاشان با طرح و رنگ های متنوع تولید می شود و برای مصرف به مساجد و حسینیه های سراسر کشور عرضه می گردد.

وجود کارخانه های تولید فرش ماشینی متعدد در ایران موجب شده تا تنوع محصولاتی که بازار عرضه می شود، زیاد باشد و در کنار تولید انواع فرش مصرفی مردم، محصولات جانبی نظیر سجاده فرش، گلیم، گبه و تابلو فرش نیز توسعه یابد و تمامی نیاز مردم به انواع کفپوش ماشینی به بهترین شکل ممکن رفع گردد. امروزه برای هر نوع فضایی می توان یک کفپوش مناسب با قیمت خوب تهیه کرد؛ زیرا تعداد بالای کارخانه ها، اشباع بودن بازار و وجود رقابت زیاد بین شرکت ها برای فروش بیشتر موجب کاهش قیمت ها شده است.

تولید و پخش سجاده فرش مساجد

سجاده فرش ها از جمله کفپوش هایی هستند که مصارف ویژه برای مساجد، نمازخانه ها و حسینه دارند و به علت اینکه در تمامی شهرهای کشور این مکان ها به وفور یافت می شوند، مصرف این محصولات هم بسیار بالا است و هر شهری با توجه به بودجه و نیاز مسجد خود نوع خاصی از این فرشها را تهیه می کنند. کارخانه های فرش نیز برای پوشش دادن نیاز تمامی خریداران این فرشها را در کیفیت مختلف به شکل 440 شانه، 500 شانه، 700 شانه و حتی 1000 شانه هم به صورت سفارشی تولید می کنند و جنس الیاف هم که بر روی قیمت محصول تاثیر می گذارد بنا به خواست مشتری قابل تغییر است. نمونه طرح های سجاده ای که در این مجموعه بافت می شوند را در گالری فرش سجاده می توانید مشاهده کنید و پس انتخاب طرح مورد نظر خود برای سفارش محصول متراژ مسجد و جهت قبله آن را به کارشناسان ارائه دهید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر