09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 19 مرداد 1396 در ساعت 18 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای تولید تابلو فرش چاپی با کیفیت و زیبا می توانید فرش سفید ساده باف مرغوب را در شانه و تراکم بالا از مجموعه پرسان پارس به صورت عمده خرید نمایید.

فرش خام به فرشی گفته می شود که به صورت ساده و بدون طرح بافته می شود و عملا در حالت اولیه اش مصرفی ندارد و باید پس از ایجاد طرح و نقشه بر روی آن استفاده شود. در حال حاضر مصرف این نوع فرش محدود به تولید تابلو فرش ماشینی چاپی می شود و خریداران این فرش ها را در ابعاد مورد نظرشان سفارش می دهند تا برایشان ریشه و زیگزاگ شود و پس از آماده شدن، طرح شخصی مشتریان یا منظره و آیه را بر روی آن چاپ نموده و به فروش می رسانند. با توجه به اینکه کیفیت تابلو فرش های چاپی بسیار بالا بوده، قابلیت شستشو دارند و قیمتشان نیز مناسب است، پیش بینی می شود در سال های آینده تولید فرش چاپی نیز در کشور رونق گیرد. در حال حاضر هم کشور هایی مثل چین که در تولید محصولات جدید پیشگام هستند فرش های چاپی بزرگ را در نمایشگاه های بین المللی به نمایش گذاشته اند.

بهترین فرش سفید مناسب برای چاپ

فرش سفید ساده باف دارای چه ویژگی هایی باشد که بهترین محصول چاپی را تولید نماید؟

جنس الیاف و شانه و تراکم تا چه حد اهمیت دارد؟ و کدام یک از اینها باید در اولویت قرار گیرد؟

آیا امکان تهیه فرش ساده باف در هر ابعادی امکان پذیر است؟

فرش ساده باف خوب باید طول خاب کوتاهی داشته باشد تا بیشترین میزان نفوذ رنگ در آن حاصل شده و در ظاهر فرش سفیدی که ناشی از عدم جذب رنگ باشد دیده نشود. در تولید فرش سفید هم جنس الیاف و هم شانه و تراکم فرش از اهمیت زیادی برخوردار هستند، اما جنس الیاف باید در اولویت انتخاب قرار گیرد. برای مثال فرش ابریشمی 1000 شانه در چاپ محصول بهتری نسبت به فرش 1200 شانه اکریلیک خواهد داشت. افرادی که قصد دارند تابلو فرش سفید ساده باف خرید نمایند، می توانند ابعاد دلخواهشان را برای برش و ریشه شدن ارائه دهند، البته با توجه به اینکه در برخی از کیفیت ها فقط تولید با عرض 50 سانتی متر انجام می شود، بهتر است با مشاورین جهت انتخاب بهترین سایز مشورت کنند. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر