09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 5 دی 1396 در ساعت 18 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش ساده باف سفید خام که به صورت رول بافت شده اند برای خرید عمده قابلیت برش و ریشه در سایز های مختلف برای چاپ تابلو فرش دارند.

برای تولید تابلو فرش چاپی خوب لازم است فرش ساده باف به صورت کرم رنگ یا سفید بافت شود. کارخانه های فرش معمولا در کنار بافت فرش های 9 متری می توانند به اندازه نیم متر رول های سفید بافت کنند. از این رول ها می توان سایز های مختلف تابلو فرش را که برای چاپ لازم است برش زده و پس از ریشه شدن برای کار چاپ استفاده نمود.

برخی از مشتریان هم هستند که تابلو فرش ساده باف سفید در عرض های بیشتر نیاز دارند که در این مجموعه برا رفع نیاز این عزیزان و به علت بالا بودن حجم سفارشات تمامی عرض دستگاه بافندگی فرش برای بافت این فرش های ساده باف سفید استفاده شده است که این امر موجب شده بتوانیم تمامی سفارشات فرش ساده باف را در تمامی ابعاد و سفارشات با حجم بالا پوشش دهیم.

تابلو فرش چاپی در طی مدت کوتاهی که به بازار عرضه شده است، مشتریان زیادی را به خود جذب نموده و افراد متعددی هم برای تولید این محصولات و فروش در شهرشان اقدام به تهیه فرش خام از کاشان نموده اند. لذا نیاز به فرش ساده باف سفید در کشور روز به روز در حال افزایش است و مشتریان جدید می توانند برای تهیه فرش خام مورد نیازشان از طریق این مجموعه اقدام نمایند.

علاوه براین در بخش گالری محصولات قسمت تابلو فرش چاپی این سایت نمونه های متعددی از طرح های چاپ شده بر روی تابلو فرش ارائه داده شده است تا مشتریان جدید قبل از سفارش فرش خام یا تابلو فرش چاپی مورد نظرشان، از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنند.

تابلو فرش چاپی

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر