09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 5 مرداد 1396 در ساعت 18 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

افرادی که در حوزه چاپ عکس بر روی تابلو فرش فعالیت دارند به تابلو فرش خام سفید با کیفیت و دارای قیمت مناسب جهت داشتن بهترین تابلو فرش های چاپی نیازمند هستند. در حال حاضر تولید فرش خام در انواع کیفیت ها انجام می شود که هر یک از افراد با توجه به نوع رنگ و نوع دستگاهی که برای چاپ استفاده می کند یکی از انواع این محصولات را می تواند تهیه نماید.

فرش 1200 شانه تراکم 3600 با نخ اکریلیک هیت ست، فرش 1000 شانه تراکم 3000 پلی استر و اکریلیک  فرش هایی هستند که در این مجموعه به صورت خام عرضه می شوند و مشتریان از سراسر کشور با توجه به ویژگی هر کدام از اینها سفارش می دهند.

انواع سایز تابلو فرش خام سفید

با توجه به اینکه هر مشتری ابعاد خاصی برای چاپ نیاز دارد، معمولا فرش خام سفید به صورت رولی بافته شده و آماده هستند و طبق سفارش مشتریان برش داده و ریشه و زیگزاگ می شوند. سایز های 50*70، 50*90 یا 50*100 رایج ترین سایز هایی هستند که معمولا توسط مشتریان سفارش داده می شوند و قیمتشان مشخص است. اما اگر خریداری تقاضای سفارش در یک سایز متفاوت داشته باشد، می تواند قیمت ها را به صورت متر مربع دریافت نماید و با احتساب هزینه ریشه در نهایت قیمت نهایی هر سایز برایش مشخص می شود.

مشخصات فنی تابلو فرش خام سفید چاپی

تابلو فرش خامی که برای چاپ استفاده می شود می بایست دارای طول خاب کم باشد تا حداکثر جذب رنگ را داشته باشد و سفید نخ ها در عمق فرش دیده نشود، همچنین میزان رنگ کافی در طول چاپ می بایست استفاده شود تا با دست کشیدن بر روی آن سفیدی نخ ها معلوم نباشد. برای این منظور هرچه شانه و تراکم فرش بیشتر باشد بهتر است، زیرا در این صورت هم طول خاب کتر شده و هم با افزایش تراکم فضای خالی بین الیاف وجود نخواد داشت و عمق تابلو فرش ها به سختی دیده می شود. معمولا الیاف پلی استر جاذب بهتری برای رنگ ها می باشند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر