09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 13 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع گلیم، گبه و فرش فانتزی درجه یک با کیفیت خوب در کاشان تولید شده و به سراسر کشور توسط مجموعه پرسان پارس جهت خرید عمده پخش می شود.

گلیم، گبه و سایر کفپوش های ارزان با شانه و تراکمی پایین تر از فرش های رایج و با نقشه های ساده و خلوت تر طراحی و تولید شده و روانه بازار می شود. هدف از تولید این محصولات، ارائه محصولاتی ارزان تر به مشتریان جهت استفاده در فضاهای جانبی منزل می باشد که اهمیت کمتری برای خریدار دارد. برای مثال در راهرو و راه پله می توان از گلیم های رول استفاده نمود که هم دوام بالایی دارند و هم برای خریدار قیمتشان مناسب است. گبه ها هم نسبتا ارزان قیمت هستند و بر خلاف گلیم ماشینی نرم بوده و دارای خاب هستند و این موضوع باعث شده در فضاهای سنتی چون سفره خانه و همچنین مسافر خانه ها استفاده بیشتری داشته باشند.

گلیم ماشینی به صورت شش رنگ و  رنگ تولید می شود. نوع 6 رنگ دارای طرح های ساده تر، ارزان تر و رنگ و لعاب کتری می باشد.، اما گلیم 8 رنگ که جدید تر هستند، از طرح های سنتی زیبا مشابه نقشه گبه سنتی در بافتشان استفاده شده و از این حیث موزد توجه می باشند. نمونه طرح های کامل انواع گبه ماشینی جدید، گلیم 6 و  رنگ را در گالری بخش فرش های فانتزی قرار داده ایم و شما می توانید سفارشات خود را بر اساس کد های موجود در این بخش تنظیم نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر