09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای خرید سجاده فرش طرح محرابی در کیفیت بالا از کارخانه های کاشان می توانید نمونه های زیبای مجموعه پرسان پارس را که در مساجد مختلف پهن شده است را مشاهده نموده و سفارش دهید.

فرهنگ اسلامی ایرانی قرن ها است که در کشور ایران  شکل گرفته و اسلامی بودن در تمامی بخش های آن به چشم می خورد. مساجد متعددی با ورود اسلام در ایران بنا شده و در زندگی مردم نقش زیادی ایفا می کنند. در تمامی محله ها و شهرها مساجد بخش مهمی از هویت و اعتقاد مردم بوده و به همین دلیل مردم تلاش دارند این مراکز را به بهترین شکل ممکن حفظ نموده و نکهداری کنند.

با توسعه صنعت فرش ماشینی در ایران ایده استفاده از فرش سجاده ای مخصوص مساجد شکل گرفت و به مرور استفاده از این فرش محرابی در حسینه ها، مساجد و نمازخانه ها افزایش یافت. با این کفپوش های مخصوص و جدید شکل داخلی مساجد نظم گرفت و اختصاصی تر شد. هم اکنون اکثر مساجد در سراسر ایران از این مدل فرش های سجاده ای نقش محراب برای مفروش نمودن استفاده می کنند و مساجدی هم که هنوز اقدام به تهبه آن نکرده اند در حال تامین بودجه برای آن هستند.

کیفیت و قیمت فرش سجاده ای محرابی

آنچه در خرید این کفپوش های سفارشی برای مشتریان یا همان هیئت امنای مساجد اهمیت دارد، کیفیت فرش ها و همچنین قیمت تمام شده محصولات می باشد. چرا که همگی تمایل دارند با بودجه مردمی که در دست دارند، بهترین محصول ممکن را در مناسب ترین قیمت تهیه نمایند. از سوی دیگر از آنجایی که متراژ تمامی مساجد بزرگ بوده و فروش خرد و کم برای سجاده فرش مطرح نیست شرکت های عرضه کننده آن نیز به صورت کلی محصولات خود را با قیمت عمده در اختیار خریداران قرار می دهند. در این گالری هم تلاش شده سجاده فرش های عرضه شونده به مشتریان هم دارای کیفیت خوب باشند و هم قیمت مناسبی داشته باشند و از سوی دیگر تنوع قیمتی هم داشته باشند تا با توجه به بودجه هر خریدار فرش مناسبی را بتوان به مشتری ارائه داد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر