09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 16 مهر 1396 در ساعت 10 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )

تابلو فرش چاپی عکس شخصی به علت داشتن قیمت خرید بسیار مناسب می تواند هدیه مناسبی برای کسانی که دوستشان دارید باشد.

همیشه یافتن یک هدیه خوب برای تولد دوستان یا اعضای خانواده، کادوی سالگرد ازدواج و... دغدغه همه ما بوده و معمولا زمان زیادی را صرف جستجو و یافتن چیزی که بتواند طرف مقابل ما را شاد کند نموده ایم. از آنجایی که تابلو فرش محصولی است که ماندگاری بالایی دارد و به مرور زمان نیز جلوه و کیفیتش را از دست نمی دهد، معمولا توسط افراد برای هدیه انتخاب می شود، مخصوصا تابلو فرش های ماشینی که سرعت تولید بالا و قیمت مناسب دارند.

بسیاری از شرکت های تبلیغاتی نیز برای تبلیغات یا هدیه به کارکنان خود از همین تابلو فرش ماشینی بافتی یا چاپی استفاده می کنند که قیمت تمام شده مناسبی برایشان دارد. این مجموعه از آغاز تولید تابلو فرش چاپی در کشور به صورت تخصصی و مستمر در زمینه تولید این محصولات فعالیت نموده و هم اکنون علاوه بر عرضه انواع تابلو فرش چاپی سفارشی به مشتریان، حتی تابلو فرش سفید ساده باف را نیز به صورت عمده به همکارانی که در حوزه چاپ در شهرستان های مختلف کشور فعالیت دارند ارائه می دهد.

ارسال نظر
محمد حسن زرافش ... :
1 0
سلام خیلی ممنونم از کار عالی شما تشکر.
حسین رحمتی :
0 0
با سلام و احترام بنده تابلو ۵۰×۳۵ سفارش دادم که عکس پدرم بود واقعا از خوش قولی و کیفیت کار بسیار راضی هستم . خداوند به مجموعه شما خیر و برکت بده
مبین :
0 0
کاردرست وعالی قیمتشون مناسبه و کارشون با کیفیته
نام شما :
ایمیل :
7 / 10
از 3 کاربر