09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 2 بهمن 1396 در ساعت 17 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
برای خرید انواع تابلو فرش سفید ساده باف خام برای چاپ عکس چهره و منظره می توانید مدل های مختلف این محصول را در این سایت مشاهده نمایید و سفارش دهید.
تابلو فرش سفید خام برای چاپ استفاده می شود و با این روش تابلو فرش های زیبا و جدید را بدون نیاز به طراحی می توان تولید نمود. از بزرگترین مزایای تولید تابلو فرش به روش چاپی این است که مشتریان عکس های شخصی خود را می توانند در کوتاه ترین زمان و با هزینه مناسب به تابلو فرش تبدیل کنند.
فرش سفید خام مرغوب را می توان برای چاپ عکس چهره با کیفیت عالی استفاده نمود. اما برخی از شرکت های فرش که اقدام به تولید فرش خام می کنند ممکن است جنس الیافی که محصولاتشان دارند، برای تولید فرش چاپی مخصوصا طرح چهره مناسب نباشد . لذا تولید تابلو فرش با چنین فرش های ساده بافی، محصولی با ظاهر و جلوه خوب را حاصل نکند. لذا پیشنهاد ما به افرادی که در حوزه چاپ فعال هستند این است که محصول مورد نیازشان را تنها از مجموعه هایی تهیه کنند که به صورت تخصصی تولید این فرش ها را بر عهده دارند و اطلاعات کافی در مورد جنس الیاف مناسب برای چاپ دارند.
 
تابلو فرش چاپی
 
در مجموعه پرسان پارس چاپ عکس چهره، منظره، آیه و دیگر طرح های محبوب روی تابلو فرش خام انجام می شود و علاوه براین انواع فرش خام اکریلیک و پلی استر 1000 شانه و 1200 شانه برای چاپ به مشتریان با ذکر مشخصات کامل فنی معرفی می گردد تا مشتریان بتوانند بهترین محصول مناسب چاپ را برای فروش تهیه کنند.
ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر