09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 29 آبان 1398 در ساعت 18 : 46 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید اینترنتی فرش ماشینی، فرش 1500 شانه تراکم 4500، فرش کاشان ارزان قیمت، خرید فرش از کارخانه.

فرش ماشینی 1500 شانه با تراکم 4500 جدیدترین و ظریف ترین مدل فرش ماشینی در ایران به شمار می رود که با بافت عالی و نقشه های زیبا در این گالری عرضه می شود. فرش 1500 شانه جدیدترین تولید کارخانه های فرش ایران در کاشان، مشهد و تبریز است که بیشتر از همه جا در کاشان بافت می شود، نقشه های جدید و خاص که طراحی ظریفانه و منحصر به فردی دارند برای بافت در این کیفیت انتخاب می شوند. این مدل فرش هنوز در بازار شهرهای مختلف به صورت کامل عرضه نشده و در حال حاضر تنها در برخی از نمایشگاه های بزرگ آن هم در شهرهای بزرگ در دسترس عموم قرار گرفته است. برای همین اگر در شهرستان محل زندگی شما عرضه فرش 1500 شانه کاشان هنوز آغاز نشده است یکی از بهترین راه های تهیه این مدل فرش جدید و زیبا استفاده از خرید اینترنتی فرش 1500 شانه ماشینی است. کاشان که مرکز تولید و پخش انواع فرش ماشینی در ایران است، جدیدترین مدل های این محصول را در سایت های مختلف قرار داده تا مشتریان بتوانند به این محصولات زیبا در تمام نقاط ایران دسترسی داشته باشند.

فرش 1500 شانه قیمت

خرید اینترنتی فرش 1500 شانه به علت فروش مستقیم فرش از کارخانه سبب ارزان شدن قیمت این محصول می شود.

قیمت فرش ماشینی که در مجموعه پرسان پارس عرضه می شود همگی به طور مستقیم از کارخانه فرش کاشان به دست مصرف کنندگان می رسد از همین رو در جهت حمایت از مصرف کنندگان محترم انواع محصولات فرش ماشینی کاشان با تخفیفات ویژه ای عرضه می شود.

از سوی دیگر هر محصولی که به تازگی در بازار عرضه می شود، در ابتدای عرضه اش قیمتش بالا بوده و امکان خرید آن به علت گران بودن برای بسیاری از افراد مقدور نیست. بنابراین یکی از راه های یافتن این مدل فرش ها با قیمت مناسب همین خرید آنلاین فرش است. زیرا در این حالت بسیاری از هزینه های اضافی و جانبی کاهش یافته و خریدار می تواند فرش مورد نظرش را با قیمت درب کارخانه و به صورت مستقیم تهیه کند. تنوع طرح و نقشه هم به علت سفارشی بودن خرید آنلاین بالا است و شما می توانید هر طرحی که در گالری محصولات ارائه شده است را برای بافت در ابعاد استاندارد مورد نظرتان انتخاب نموده و سفارش دهید. این موضوع در مورد فرش های 1000 شانه و فرش 1200 شانه هم صادق است و قیمت بالای این فرش ها در بازار باعث شده تا مشتریان اکثرا جذب خرید آنلاین چنین فرش هایی شوند و به علت تنوع در ارائه اینترنتی فرش ها، محبوبیت فروش آنلاین روز به روز بیشتر از گذشته شده و سایت های بیشتری در این عرصه وارد می شوند و لذا لازم است خرید اینترنتی فرش 1500 شانه را از مجموعه ها و سایت های معتبر انجام دهید که محصولات با کیفیت و خوب را در گالری محصولاتشان ارائه می دهند.

خرید اینترنتی فرش 1500 شانه

کیفیت فرش 1500 شانه کاشان

کارخانه فرش کاشان با برقرار کردن خرید اینترنتی فرش 1500 شانه امروزه تمام کیفیت های فرش ماشینی را در رنگ و طرح های متنوع عرضه می دارد. در هر کالایی برای این که کیفیت نهایی مطلوب شود باید از مواد اولیه خوب، تجهیزات و ماشین آلات درجه یک و نیروهای ماهر و خبره بهره برد.

شرکت پرسان پارس فرش 1500 شانه کاشان را به عنوان یکی از تولیدات جدید به محصولات قبلی که شامل فرش 1200 شانه گل برجسته و معمولی، فرش 1000 شانه تراکم 3000 و فرش 700 شانه تراکم 2550 بوده اضافه نموده است.

جهت اطمینان از اصالت و کیفیت فرش 1500 شانه کاشان، نشان استاندارد به همراه گواهی کیفیت ISO9001 اروپا در پشت فرش ماشینی حک شده است. همچنین تمامی محصولات فرش ارائه شده دارای ضمانت نامه 3 تا 10 ساله می باشند تا خیال مشتریان محترم بابت خرید یک فرش با کیفیت راحت باشد.

خرید اینترنتی فرش 1500 شانه

ویژگی های فرش 1500 شانه

از ویژگی های فرش 1500 شانه کاشان می توان ریز بافتی و خوش نقشه بودن ظاهر آن را اشاره کرد که شباهت بسیار زیادی به قالی دستباف ایرانی دارد و همین مساله باعث استقبال خوب خریداران از این محصول نوبرانه شده است.

از دیگر خصوصیات فرش 1500 شانه تراکم 4500 نازک بودن و ضخامت کم آن است که البته برخی خریداران این ویژگی را نمی پسندند و نرم بودن و ضخامت فرش برایشان مهم است که به  آن دسته از خریداران فرش 700 شانه تراکم 2550 را پیشنهاد می کنیم.

اما یکی از بزرگ ترین مزایای خرید اینترنتی فرش 1500 شانه، قیمت مناسب آن در مقابل قیمت فرش در شهر فرش و نمایشگاه های دیگر می باشد که قدرت خرید را برای عموم مردم افزایش می دهد. همه این نکات در فرش ماشینی 1500 شانه کاشان که با نخ اکریلیک هیت ست بافت می شود دیده می شود.

دکوراسیون پذیرایی و فرش 1500 شانه

برای انتخاب بهترین فرش برای دکوراسیون منزل می توانید فرش 1500 شانه کاشان که در رنگ و طرح های مدرن تولید می شود را انتخاب کنید. اما در خصوص این که اینکه فرش گرد، بیضی و یا مستطیل را خریداری نمایید با توجه به چیدمان مبل ها و فضای در اختیارتان باید اقدام کنید. انتخاب بین فرش 1500 شانه گرد و مستطیل با توجه به سلیقه صورت می گیرد اما در خصوص ابعاد باید به این نکته توجه کنید که پایه های مبل بر روی فرش قرار نگیرند و فاصله حداقلی با دیوارها داشته باشد.

خرید فرش 1500 شانه

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر