09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 47 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش ماشینی 1000 شانه خوب و زیبا با پالت رنگی متفاوت که توسط برندهای بزرگ کاشان در حال تولید می باشند را می توانید به صورت اینترنتی و مستقیم از کارخانه خرید کنید.

همه ما دوست داریم برای منزل خود بهترین فرش را تهیه نماییم. یافتن و خرید فرش خوب یک هنر است و برای خرید آن باید به پارامترهای زیادی توجه شود. تنها شانه و تراکم بالا و یک ظاهر زیبا نمی تواند تضمین کند که ما یک فرش خوب خریداری کرده ایم. ابتدا قبل از انتخاب هر نوع فرشی باید ببینیم فضایی که میخواهیم مفروش نماییم چه ویژگی هایی دارد، دکوراسیون اطراف فرش چه رنگبندی دارند، آیا نور کافی داریم؟ آیا فضای منزل ما بزرگ است یا محدودیت فضا مانع از انتخاب برخی طرح ها می شود؟ علاوه براین روحیات اعضای خانواده هم برای انتخاب رنگ فرش اهمیت دارد.

نحوه خرید فرش ماشینی خوب

روانشناسی رنگ می گوید برای داشتن محیط شاد آرام سعی کنید دکوراسیونی با رنگ های روشن و خنثی داشته باشید یا اگر محیط جذاب و پرتکاپو میخواهید رنگ های گرم در دکور می تواند کمک کننده باشد. در فضاهایی که نور کمی دارند باید از فرش های روشن تر برای مفروش نمودن استفاده کرد. برعکس فضاهای بزرگ و دلباز را می توان با فرش های رنگ تیره و جذاب فرش نمود.

بعد از بررسی نکات فوق می توانید سراغ فرش های موجود در بازار بروید و بررسی کنید که با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید چه فرشی برای شما مناسب تر است؟ در حال حاضر انواع فرش هزار شانه با تراکم سه هزار، فرش 1200 شانه در جه یک و فرش های مرغوب 700 شانه در بازار عرضه می شود که همگی تنوع بالایی هم دارند. اگر می خواهید فرشی با قیمت مناسب، ظرافت بالا و طرح های خاص داشته باشد، فرش 1000 شانه انتخاب خوبی می تواند باشد؛ اما اگر قیمت فرش برای شما اولویت است فرش 700 شانه و اگر ظرافت بالا و خاص تر بودن نقشه فرش برای شما ملاک است فرش 1200 شانه می توان انتخاب خوبی برای شما باشد.

فرش 1000 شانه

برای تهیه ارزان فرش هم نگران نباشید. هم اکنون امکان خرید مستقیم از کارخانه فرش هم فراهم شده و مشتریان می توانند به صورت مستقیم طرح های فرش ماشینی را از شرکت ها دریافت نموده و پس از انتخاب طرح دلخواه سفارششان را ثبت کنند تا در زمان کوتاهی سفارشات برایشان آماده و ارسال گردد. در مجموعه پرسان پارس برندهای برتر تولیداتشان را برای خرید هموطنان ارائه داده اند و تمامی محصولات با ضمانت ارائه می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر