09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1000 شانه با کیفیت خوب و قیمت مناسب در گالری سایت پرسان پارس به صورت اینترنتی به خریداران عزیز در سراسر ایران عرضه می شود.

تولید فرش ماشینی خوب در کارخانه های بزرگ و برجسته کاشان صورت می گیرد. این منطقه بیش از 700 واحد تولیدی فعال دارد که در بین این واحد ها برخی نامیشان برند شده و محصولاتشان در شهرهای مختلف شناخته شده و برای صادرات نیز استفاده می شود. تولید کننده های فرش ماشینی 1000 شانه عمدتا شرکت های بزرگی هستند که علاوه براین محصول، تولیدات دیگری چون فرش 700 شانه و فرش 1200 شانه را نیز تولید می کنند. محصولات هزار شانه از این حیث حائز اهمیت هستند که هم قیمت مناسب نسبت به فرش های 1200 شانه دارند و هم نسبت به فرش های هفتصد شانه کیفیت بهتر و ظرافت بیشتر و رخ زیباتری دارند.

خرید اینترنتی فرش از کارخانه

کارخانه های بزرگ کشور برای دسترسی اسان مشتریان از شهر های مختلفی که ممکن است در آنها نمایندگی نداشته باشند و یا قیمت تمام شده محصولات در آنجا بالا باشد، امکان خرید مستقیم را نیز فراهم نموده اند. به این ترتیب که تمامی محصولات کارخانه ها توسط شرکت های بازرگانی به صورت آنلاین از طریق سایت های معتبر به مشتریان معترفی می شود. از آنجایی که این مراکز با چند کارخانه همکاری می کنند. مشتری می تواند فرش های متنوع در چند پالت رنگی متفاوت مشاهده نموده و راحتتر انتخاب و خریدش را انجام دهد. گالری فرش پرسان پارس که مجموعه های معتبر و خوشنام در حوزه فروش اینترنتی و حضوری می باشد، فرش های ماشینی خوب و زیبایی که همگی دارای ضمانت می باشند را در گالری خود عرضه نموده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر