09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 25 مرداد 1397 در ساعت 10 : 25 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش گرد 12 متری سایز بزرگ با نقشه جدید تولید شده در مجموعه پرسان پارس را در سایز دلخواه خود به صورت خرید اینترنتی می توانید تهیه نمایید.

فرش گرد زمانی می تواند رخ خوب و زیبایی داشته باشد که نقشه انتخابی ابتدایی آن به درستی انتخاب شده باشد، همانطور که در سایت های مختلف مشاهده نموده اید، مدل های متنوعی از فرش گرد در حال حاضر در شرکت های فرش موجود می باشد که البته هیچ مجموعه ای تنوع محصولات سایت پرسان پارس را ندارد؛ با نگاهی به طرح های مختلف به این نتیجه خواهید رسید که هر طرحی در قالب فرش گرد  دایره ای ممکن است زیبایی و جلوه خوبی نداشته باشد، انتخاب درست طرح اولیه فرش برای تبدیل آن به فرش گرد اهمیت زیادی دارد و این امر به مهارت و خلاقیت طراح بستگی دارد.

تجربه ما در حوزه طراحی و تولید انواع فرش دایره ای، بیضی و هشت ضلعی نشان داده است که طرح هایی که ساده تر هستند معمولا قالب گرد زیباتری دارند، برای مثال فرش طرح افشان می تواند مدل خوبی برای تولید در قالب فرش دایره ای شکل باشد، زیرا نظم و هماهنگی بهتری را می توان در مدل گرد آن در طرح ایجاد نمود و حاشیه آن در طراحی مشکلی ایجاد نخواهد کرد، طرح های ساده ترنج دار مثل فرش طرح نائین، اصفهان، شاه عباسی و... انتخاب خوبی برای بافت به صورت فرش دایره ای یا فرش بیضی هستند. به صورت کلی ایرانیان فرش های گرد کلاسیک را به مدل های جدید فانتزی ترجیح می دهند، چرا که تناسب بیشتر و بهتری را با دکور منزلشان می توانند با این نقشه ایجاد نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر