09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 19 تير 1397 در ساعت 11 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش گرد در سایز بزرگ 12 متری با شانه و تراکم بالا در نقشه های زیبا و سفارشی و ابعاد دلخواه شما برای خرید اینترنتی آماده بافت هستند.

فرش گرد یا دایره ای شکل در ابعاد بزرگ کمتر بافت می شود. تولیدات کارخانه های فرش عمدتا بر روی سایز های استاندارد متمرکز می باشد و لذا فرشی که دارای سایز غیر متعارف باشد و یا شکل هندسی خاصی داشته باشد که بافت آن مرسوم نیست، جزء فرش های سفارشی به شمار می رود که تولید چنین محصولاتی هم تنها توسط برخی شرکت های خاص انجام می شود، لذا اگر به دنبال فرش دایره ای یا بیضی بوده باشید با دشواری های یافتن آن کاملا آشنا هستید، به خصوص فرش های گرد 9 متری و فرش گرد 12 متری سایز بزرگ که بسیار کم و آن هم در سفارشات خاص بافتشان انجام می شوند. هزینه بالای طراحی، بافت شدن تنها در صورتی که سفارش به صورت جفت باشد و کم بودن کارخانه هایی که پذیرای چنین سفارشاتی هستند مشکل اصلی در هنگام خرید فرش گرد و بیضی است. همه این عوامل دست به دست هم داده است تا خریداران فرش گرد و بیضی خرید دشواری داشته باسند و طرح و ابعاد دلخواهشان را نتوانند در بازار و به راحتی پیدا کنند.

شرکت فرش پرسان پارس یکی از تنها شرکت هایی است که بافت سفارشی فرش های سایز بزرگ، فرش گرد و بیضی و چند ضلعی را در ابعاد مختلف انجام می دهد. با مشاهده گالری محصولات هم می توانید نمونه های متعددی که طبق سفارش مشتریان به مرحله تولید رسیده و در منزلشان پهن شده را هم مشاهده نمایید و در انتخاب فرشتان راحتتر باشد. تمامی طرح ها دارای رنگبندی می باشد و تمامشان به صورت جفت امکان بافت دارند اگر خرید شما به صورت تک می باشد می توانید با مشاورین مجموعه در مورد موجودی انبار اطلاعات لازم را کسب کنید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر