09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 9 بهمن 1396 در ساعت 14 : 44 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش گرد، بیضی و هشت ضلعی با تراکم بالا و طرح های متنوع و زیبا در گالری فرش پرسان پارس طراحی و تولید شده و طبق سفارشات شما ابعادشان قابل تغییر است.

فرش ماشینی معمولا به شکل مستطیل در تعدادی سایز مشخص 6، 9 و 12 متری توسط کارخانجات مختلف فرش ماشینی در کشور تولید می شود. مردم هم با توجه به همین ابعاد موجود در بازار معمولا خریدشان را تنظیم نموده و فرش مناسب برای منزلشان خریداری می کنند. اما حتما تاکنون برای شما یا اطرافیانتان مشکل در خرید فرش با سایز دلخواهتان پیش آماده چراکه بسیاری از منازل معماری شان به نحوی است که ممکن است با فرش های رایج موجود در بازار نتوان به زیبایی مفروششان نمود، یا اینکه بسیاری از افراد تمایل داشته باشند فرشی با شکل هندسی خاص و در ابعادی نامتعارف داشته باشند که قطعا خرید آن در بازار فعلی فرش امکان پذیر نیست.

فرش گرد، بیضی و هشت ضلعی از جمله همین فرش ها می باشد که امکان بافت در ابعاد و طرح های مختلف به صورت پیوسته وجود ندارد و می بایست مشتری یک طرح خاص را به صورت سفارشی خرید کند تا برایش بافته شود. البته همین کار را هم بسیاری از کارخانه های فرش انجام نمی دهند. تنها برخی از شرکت های بازرگانی هستند که به علت همکاری با چندین شرکت خوب، یک کلکسیون کامل از انواع فرش گرد و بیضی تهیه نموده و طراحی و تولید چنین فرش هایی را به شکل سفارشی انجام می دهند.

 

فرش هشت ضلعی

فرش چند ضلعی هم طرفداران زیادی در بین مشتریان جدید دارد و به علت خاص تر بوده ظاهر و نقشه هایی که برای آن طراحی شده است معمولا به عنوان فرش اصل در منزل بسیاری از جوانان استفاده می شود. در واقع این مدل فرش جوان پسند بوده و اغلب مشتریان را قشر جوان جامعه تشکیل می دهد. نمونه های زیبای طرح فرش چند ضلعی و گرد را در گالری سایت بخش فرش گرد و بیضی قرار داده ایم که طراحی این فرش ها توسط طراحان زبده مجموعه پرسان پارس به صورت حرفه ای و تخصصی انجام شده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر