09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 24 مرداد 1396 در ساعت 10 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی گرد در سایز بزرگ در طرح های اختصاصی و طبق سفارش خریدار طراحی شده و در کیفیت بالا بافت می شوند. این محصولات به صورت اینترنتی امکان خرید دارند.

تولید فرش ماشینی به صورت گرد یا بیضی یا هر نوع شکل غیر استانداردی که در کارخانه ها بافتش رایج نباشد، به صورت سفارشی توسط برخی مجموعه ها انجام می شود. معمولا کارخانه های فرش تمایل چندانی به پذیرش سفارش های اینچنینی از سوی مصرف کننده ها ندارند و ترجیح می دهند سفارشات خاص را از شرکت های بازرگانی قبول کنند و در گیر مسائل طراحی و ارائه طرح به مشتریان نباشند. لذا افرادی که قصد تهیه این مدل محصولات خاص را دارند می توانند برای داشتن یک فرش زیبا با طرح ابعاد دلخواهشان از همین مجموعه های بازرگانی بهره مند گردند. چرا که تجربه کافی در زمینه طراحی و تولید این محصولات دارند، نمونه های بافت شده زیادی را می توانند به خریدار ارائه دهند و همچنین مشاوره کامل و قیمت مناسبی به مشتریان می دهند.

طراحی و تولید فرش سفارشی پرسان پارس

مجموعه بازرگانی پرسان پارس حدود یک دهه است که در زمینه طراحی و بافت فرش های خاص سفارشی اعم از فرش دایره و بیضی، فرش های سایز بزرگ و چندضلعی فعالیت دارد. نمونه هایی از سفارشات بافت شده مشتریان توسط این مجموعه در گالری بخش فرش گرد و بیضی قرار داده شده است. نمونه های کامل تر و جدید تر نیز به مرور بر روی سایت قرار می گیرند، یا به صورت مستقیم از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان این محصولات قرار می گیرند. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر