09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 4 مرداد 1396 در ساعت 12 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی 1200 شانه در خرید های اینترنتی بسیار موفق بوده و مشتریان از سراسر کشور از این روش برای تهیه این محصولات با قیمت مناسب عمل می کنند.

با وجود چالش های متعددی که بر سر راه تولید فرش در ایران وجود دارد و رکود تورمی زیادی در سال های اخیر گریبان صنعت نساجی کشور را گرفته است؛ تولید کننده های فرش همواره تلاش مضاعفی برای حفظ بازار داخلی و خارجی داشته اند و با وارد کردن فرش های جدید و زیبا به پویایی این صنعت کمک کرده اند. تولید فرش ماشینی 1200 شانه در همین سالها تبدیل به نقطه قوتی برای صنعت نساجی ایران در جهان شده است و برای کشور ارزش افزوده بالایی ایجاد نموده است.

هم اکنون که فرش ایران با کیفیت خوب و در طرح های زیبای ایرانی تولید می شود، با بازاریابی مناسب و معرفی آن در نمایشگاه های بین المللی می توان توفیق بیشتری داشت و با شناساندن محصولات در بازارهای هدف سهم بیشتری را در بین رقبای جهانی کسب نمود. فرش های ترکیه، چین و بلژیک از اصلی ترین رقیبان ما در جهان هستند که با علت وجود تحریم ها علیه ایران در طی سال های گذشته توانسته اند بازار های جهان را به سمت خود جذب کنند. هم اکنون با همت تولید کننده ها و حمایت دولت و مصرف کننده ها از فرش های ایرانی می توان جایگاه فعلی فرش ایران در جهان را ارتقا بخشید.

فروش اینترنتی فرش 1200 شانه

فرش ماشینی 1200 شانه در فروشگاه های آنلاین به وفور عرضه می شود و مشتریان زیادی نیز از همین روش برای تهیه این محصول اقدام می کنند، با خرید این فرش از طریق اینترنتی مشتریان امتیازهای ویژه ای دریافت می کنند، اولا اینکه قیمت تمام شده فرش برایشان به حداقل می رسد، چراکه هزینه های جانبی کاهش یافته و قیمت کارخانه برای خریدان اعمال می گردد، ثانیا تنوع محصولات کامل تر از نمایشگاه های سطح شهر ها بوده و طرح مورد نظر خریدار در زمان کوتاه و با ابعاد مورد نظرش تولید شده و برایش ارسال می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر