09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 9 فروردین 1397 در ساعت 10 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع طرح های جدید و زیبا از فرش دایره ای یا بیضی با نقشه کلاسیک با کیفیت بافت بالا را می توانید به شکل خرید اینترنتی از مجموعه پرسان پارس تهیه نمایید.

فرش دایره ای و بیضی دارای ظاهری زیبا و متفاوت نسبت به فرش های استاندارد موجود می باشد. منظور از این مدل فرش سایزهای بزرگ آن می باشد که معمولا بافتشان به صورت سفارشی بوده و در بازار هم کمتر از این مدل فرش ها به چشم می خورد. زیرا فرش گرد و بیضی در ابعاد کوچک که به عنوان پادری یا در راهرو استفاده می شود ظاهری معمولی داشته و در تمام فروشگاه های فرش هم در دسترس مشتریان هستند. اما آنچه در این سایت عرضه می شود نمونه های کاملا متفاوت از فرش دایره ای و بیضی و حتی چند ضلعی می باشد که در ابعاد بزرگ و غیر استاندارد بافته شده و یا قابلیت تولید دارند؛ یعنی می توان از این مدل فرش در فضای اصلی منزل بخش پذیرایی و یا آشپزخانه و اتاق خواب های بزرگ استفاده نمود.

در چنین مکان هایی استفاده از فرش گرد و بیضی به عنوان کفپوش می تواند در ایجاد یک محیط متفاوت و خاص با دکوراسیون جالب تاثیرگذار باشد. فرش های با شکل هندسی متفاوت برای همه افراد جذاب بوده و قطعا رضایت همه اعضای خانواده را هم به همراه دارد.

قیمت خرید فرش گرد

از نظر قیمت و طرح و رنگ هم فرش های گرد مجموعه پرسان پارس بسیار متنوع هستند. زیرا این محصولات در شانه و تراکم مختلف از 700 شانه گرفته تا فرش 1000 شانه و 1200 شانه طراحی شده اند و طبق سفارشات تعداد زیادی از نقشه ها هم بافته شده اند، بنابراین هر خریداری با هر سلیقه و بودجه ای می تواند یک فرش گرد زیبا برای منزل خود تهیه نماید. اگر خرید شما به صورت جفت باشد می توانید از تخفیفات ویژه جهت خرید این فرش های خاص هم بهره مند شوید. در صورت داشتن یک طرح خاص برای بافت فرش سفارشی می توانید طرح مورد نظرتان را به کارشناسان ارائه دهید تا در صورت امکان بافت آن در ابعاد مورد نظر شما انجام شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر