09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 18 مهر 1396 در ساعت 19 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با استفاده از تابلو فرش چاپی می تاون عکس شخصی چهره خود را با کیفیت عالی و در زمان کوتاه بر روی فرش چاپ نمود و به صورت اینترنتی هزینه خرید آن را پرداخت کرد و درب منزل تحویل گرفت.

تبدیل عکس به تابلو فرش از روش های بافتی مدتی است که فروشش کاهش یافته است، زیرا مدتی است که چاپ عکس روی تابلو فرش با دستگاه های حرارتی و یووی در بازار رونق یافته است و کیفیت و سرعت بالای تهیه تابلو فرش چهره به این روش و همچنین قیمت مناسب آن، موجب شده تا افرادی که قصد تهیه چنین سفارشاتی دارند، به این محصولات جدید تمایل بیشتری نشان دهند. در روش چاپ عکس روی فرش دیگر نیاز به صرف زمان و هزینه بیشتر برای طراحی نیست و عکس مورد نظر مشتری در یک بازه زمانی کوتاه چاپ شده و از طریق پست تیپاکس درب منزل تحویلش می شود.

با گسترش شبکه های اجتماعی و توسعه استفاده از اینترنت در سراسر کشور برای تهیه این محصولات دیگر نیازی به حضور فیزیکی خریدار هم نیست و مشتری می تواند عکس خود را از طریق ایمیل یا تلگرام با استفاده از روش هایی که کارشناسان برایشان توضیح می دهند، عکس مورد نظرشان را ارسال نموده و پس از تحویل سفارششان مبلغ آن را درب منزل تسویه نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر