09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 مهر 1396 در ساعت 21 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تابلو فرش های چاپی از عکس چهره شخصی مشتریان با استفاده از فرش ابریشمی هزار شانه تهیه می شوند و به شکل آنلاین سفارشان ثبت شده و خرید ها درب منزل به دست مشتریان می رسد.

تولید تابلو فرش چاپی خوب مستلزم داشتن یک فرش ساده باف مرغوب می باسد که شانه و تراکم بالا داشته باشد. بهترین جنس الیافی که برای فرآیند چاپ می توان استفاده نمود ابریشم مصنوعی یا پلی استر می باشد که بیشترین شانه و تراکمی که این محصولات در حال حاضر تولید می شوند، هزار شانه تراکم 3000 می باشد. بنابراین اگر یک مجموعه مدعی شد که عکس شما را روی تابلو فرش 1200 شانه چاپ می کند، قطعا جنسی که این الیاف دارند، اکریلیک بوده و ابریشم مصنوعی در بافتش وجود ندارد و تصویر روی این نوع فرش با وجود شانه و تراکم بالاتر زیبایی کمتری دارد.

مشخصات تابلو فرش چاپی پرسان پارس

سایت پرسان پارس کلیه سفارشات مشتریان را روی تابلو فرش ساده باف 1000 شانه ابریشمی به صورت پشت و رو انجام می دهد. تصویری که شما به کارشناسان می دهید دقیقا با همان کیفیت بر روی تابلو فرش چاپ شده و به علت عمق نفوذ بالای این نوع فرش های ابریشمی، ظاهر تابلو فرش شما بسیار طبیعی و جذاب خواهد بود. به علت پخش مستقیم محصولات از کاشان قیمت تمام شده این مجموعه از هر جای دیگری مناسب تر است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر