09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 16 مهر 1396 در ساعت 9 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

عکس شخصی شما در این مجموعه با بهترین کیفیت بر روی تابلو فرش ماشینی ابریشمی چاپ شده و به صورت خرید اینترنتی به سراسر کشور ارسال می گردد.

تابلو فرش چاپی مدت زمان کوتاهی است که در کشور تولید آن آغاز شده است. کیفیت بالای محصولات و سرعت بالای تولید آن موجب شده تا طرفداران زیادی در شهرهای مختلف داشته باشد و افراد مختلف عکس های شخصی خود یا دوستان و عزیزانشان را برای چاپ روی تابلو فرش سفارش دهند. با توجه به استقبال خوبی که از این محصولات زیبا شده است، افراد زیادی در خارج از کشور نیز فعالیت خود را در حوزه چاپ عکس روی تابلو فرش شروع کرده اند و این تابلو فرش ها در کشورهای مختلف نیز عرضه می شود.

مرکز فرش پرسان پارس از معدود مجموعه هایی است که در این حوزه فعالیت گسترده ای دارد، هم تولید تابلو فرش چاپی برای مصرف کننده ها دارد و هم فرش های سفید ساده باف را برای افرادی که در حوزه چاپ در شهر یا کشورهای مختلف فعالیت دارند، تولید می کند. با توجه به مرجع بودن این شرکت از نظر تولید و پخش مستقیم محصولات، قیمت تمام شده تابلو فرش ها برای مشتریان حداقل میزان ممکن بوده و کیفیت محصولات نیز به علت مهارت و تجربه متخصصان مجموعه در بالاترین سطح ممکن می باشد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر