09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | شنبه 27 مرداد 1397 در ساعت 9 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

گبه های سنتی طرح جدید که الهامی از دستبافته های ایرانی اصیل هستند به صورت گبه ماشینی پلی استر برای خرید آنلاین عرضه نموده ایم.

گبه ماشینی به علت داشتن طرح سنتی خاص، شباهت زیادش به فرش و گبه دستباف و سادگی طرح و نقشه اش محبوبیت زیادی بین خریداران جدید دارد. ما در این گاری دو مدل گبه سنتی تولید می کنیم که یکی دارای الیاف پلی استر براق بوده و استفاده از آن جنبه تزیینی دارد و می تواند دکور منزل شما را خاص و شکیل نماید و وسط مبملمان استفاده شود، مدل دوم گبه هیت ست است که قیمت ارزان تری نسبت به گبه ماشینی پلی استر دارد ولی از نظر شانه و تراکم با آن یکسان است؛ این مدل گبه دارای طول خاب بیشتری است و لذا نرمی و لطافت آن بیشتر است و بیشتر از آن برای مفروش نمودن اتاق ها یا آشپزخانه استفاده می شود. به طور کلی هر کسی با توجه به فضای داخلی منزلش می تواند یکی از این دو محصول را انتخاب کند، زیرا تنوع در طرح و رنگ و ابعاد زیاد است و تقریبا همه مشتریان به راحتی می توانند طرح و ابعاد دلخواه خود را برای تهیه گبه مناسب پیدا کنند.

در این مقالات و گالری سایت نمونه هایی از انواع گبه سنتی را قرار داده ایم تا با نمونه های تولیدی ما آشنا شوید، اما اگر قصد دارید گبه سنتی را به شکل آنلاین از مجموعه ما خریداری کنید، نمونه کامل تولیدات جدید ما را می توانید از کارشناسان مجموعه که همه روزه پاسخگوی شما هستند، دریافت کنید و جهت ثبت سفارش و خرید آنلاین گبه سنتی اقدام نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر