09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع جدیدی از فرش ماشینی 1200 شانه در کاشان به صورت گل برجسته یا هایبالک تولید شده آن که امکان خرید آنلاین این تولیدات در گالری پرسان پارس فراهم شده است.

یکی از جدیدترین متدهای تولید فرش ماشینی به سبک روز، بافت فرش به صورت گل برجسته است که در حال حاضر فرش 1000 شانه و فرش 1200 شانه را به این شکل بافت می کنند. البته تفاوت بین فرش معمولی و گل برجسته در نوع بافت آن نیست، بلکه نوع نخی که در بافت فرش گل برجسته استفاده می شود متفاوت است. در واقع یک یا دو نخ اصلی از 8 نخی که برای بافت فرش 1200 شانه بافت می شود دارای جنسی متفاوت می باشد که هنگام بخار شویی آن پس از بافت این دو نخ کمی طول خابشان کاهش یافته و باعث می شود در نهایت طرح کلی به صورت فرش گل برجسته نمایان شود و رخ و زیبایی آن افزون شود.

فرش 1200 شانه با تاراکم بالایی که دارد نمی تواند طول خاب بالایی داشته باشد و به علت ظرافت الیاف مورد استفاده در آن حساسیت بالایی هم دارد و بیشتر یک فرش تزیینی زیبا است تا یک فرش مصرفی. اگر می خواهید فرشی با پاخور نرم و خوب و با دوام داشته باسید بهتر است فرش 1000 شانه و یا فرش 700 شانه که خاب بیشتر و ضخامت الیاف بیشتری دارند انتخاب کنید. در سایت پرسان پارس انواع مختلف از همه این تولیدات فرش که توسط برندهای بزرگ فرش کاشان تولید شده اند را می توانید یکجا و در چند زیرمجموعه مختلف ارائه شده در گالری سایت مشاهده کنید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر