09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی طرح گلدانی یکی از نقشه های زیبا و جذاب فرش 1200 شانه است که در زمینه رنگ های مختلف تولید شده و در این مجموعه به شکل آنلاین جهت خرید شما عرضه می شود.

فرش ماشینی 1200 شانه یک محصول ظریف، زیبا و منحصر به فرد است که به علت قیمت بالایی که دارد، خریداران آن در انتخاب و خرید بسیار حساس تر هستند و سعی دارند، جدیدترین مدل را که دارای طرح و نقشه متناسب با دکوراسیون منزلشان باشد انتخاب نموده و خریداری کنند. درحال حاضر کارخانه های متعددی تولید این مدل فرش را در کاشان، اصفهان، مشهد و تبریز انجام می دهد. به علت تمرکز بیشتر کارخانه های فرش در کاشان تنوع تولیدات فرش در این منطقه بیشتر بوده و قیمت ها نیز رقابتی تر است، لذا به افرادی که قصد تهیه فرش دارند پیشنهاد می کنیم حتما از محصولات کارخانه های فرش کاشان دیدن نموده و بهترین نقشه ها را با مناسب ترین قیمت خرید کند.

طرح گلدانی یکی از نقشه های جدیدی است که در بافت فرش 1200 شانه استفاده می شود و تاکنون در چند زمینه رنگ مختلف بافت آن انجام شده و فروش خوبی نیز حاصل شده است. افرادی که قصد خرید این فرش را دارند یا قبلا خرید نموده اند و تعداد بیشتری از آن را نیاز دارند می توانند از طریق این مجموعه اقدام به ثبت سفارش و خرید کنند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر