09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 3 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش 1200 شانه با نقشه های جدید و محبوبی چون افشان، ماهی و شاه عباسی توانسته در خرید آنلاین این مجموعه مورد توجه ویژه خریداران قرار بگیرد.

تولید فرش ماشینی در کاشان تغییرات زیادی در دهه اخیر داشته است. افراد متخصص زیادی وارد حوزه طراحی، تولید و فروش این محصولات شده اند که این امر موجب شده تحولات زیادی در این صنعت ایجاد شود و محصولات به روز و جدید با روش های نوین و پربازده تری در اختیار مشتریان قرار گیرند. فرش 1200 شانه در واقع در نتیجه  رقابت بین کارخانه های فرش جهت گرفتن بخش بیشتر بازار فروش تولید شد و هر شرکتی با هدف جذب مشتریان بیشتر طرح های متفاوت و خلاقانه ای را وارد عرصه تولید نمود. در عرصه فروش هم روش های قدیمی که دیگر بازدهی بالایی نداشتند به صورت کامل کنار گذاشته شده اند و از روش های جدیدی چون اینترنت، فروش های آنلاین و شبکه های اجتماعی و همچنین تلویزیون محصولات برندهای بزرگ به خریداران معرفی می شود و دسترس پذیری راحت محصولات در این روش موجب شده تا بازدهی فروش هم بهبود یابد.

فرش 1200 شانه به این علت که از ظرافت بالا و ظاهر منحصر به فردی برخوردار است و نقشه های خاص و متنوعی دارد، برای صادرات هم مناسب است. لذا در این مجموعه به تاجران فعال در این حوزه هم پیشنهاد می شود از این کالا برای صادرات به بازارهای هدف جهانی بهره مند شوند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر