09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 29 بهمن 1396 در ساعت 10 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
خرید سفارشی فرش گرد، بیضی و هشت ضلعی جدید با شانه و تراکم بالا به صورت آنلاین از کاشان امکان پذیر است.
صنعت فرش ماشینی کشور حدود نیم قرن پیش در کاشان و مشهد شکل گرفت. در آغاز تولید فرش ماشینی منتقدان، این صنعت را رقیب فرش دستباف دانسته و معتقد بودند تولید این محصولات به فروش فرش دستباف آسیب می رساند و این امر به ضرر بافنده ها و در کل اقتصاد صنعت و هنر فرش دستباف می باشد. این عوامل همگی باعث شد تا در ابتدای تولید فرش ماشینی مخالفان مانع گسترش و پیشرفت تولید این محصول در کشور شوند. اما تغییر روند خرید و فروش فرش در بازار، افزایش تقاضا برای این فرش ها که هم ارزان تر از فرش دستباف هستند و هم سرعت تولید بالایی دارند، باعث شد مخالفت ها به مرور کمتر شده و این صنعت با سرعت بیشتری رشد کند. امروزه با توجه به بازار گسترده ای که برای فرش ماشینی در ایران و کشورهای اروپایی و عربی وجود دارد تعداد کارخانه ها و تنوع محصولات افزایش قابل توجهی داشته است.
برندهای بزرگ و به نام کشور تلاش می کنند تمامی انواع فرش ماشینی اعم از فرش 700 شانه، فرش 1000 شانه و 1200 شانه را در طرج و نقشه های متنوع و اشکال هندسی متفاوت تولید کنند. فرش گرد و بیضی، فرش چند ضلعی یا هشت ضلعی و دیگر محصولات جدید همگی در همین سال ها وارد صنعت فرش ماشینی شده اند و خریداران زیادی هم جذب آن شده اند.
در بین محصولات جدید که پیشبینی می شود در سال های آتی در بازار فروش داخل و خارج کشور فروش چشمگیری داشته باشند، فرش های با طرح و شکل هندسی خاص مثل فرش گرد و بیضی و فرش هشت ضلعی را می توان نام برد که سبک طراحی و رنگبندی متناسب با دکوراسیون و معماری منازل امروزی دارند.
 
فرش هشت ضلعی
این مدل فرش ها در حال حاضر بیشتر با نقشه های کلاسیک در ابعاد مختلف به شکل سفارشی بافت می شوند و هنوز فروش گسترده در فروشگاه ها و نمایشگاه های فرش ماشینی در سطح کشور ندارند. فرش دایره ای و چند ضلعی ظاهری خاص و متفاوت به منزل می دهد و همین امر مشتریان آن را هم خاص نموده است. در گالری فرش گرد و بیضی این سایت نمونه های متعدد از انواع نقشه های گرد و چند ضلعی که طراحی یا بافته شده اند را می توانید ببینید.
ارسال نظر
علی بایزیدی : فرش گرد ۲.۵در ۲.۵
0 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت : پاسخ
0 0
سلام برای انتخاب و خرید فرش گرد در تلگرام این شماره پیام بگذارید: 09131629159
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر