09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 آبان 1396 در ساعت 22 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش های ماشینی در اشکال هندسی خاص گرد و بیضی به ویژه در ابعاد بزرگ که در بازار موجود نیستند به شکل سفارشی در نقشه دلخواه مشتری بافت می شوند.

امروزه تمایل مشتریان به خرید فرش های با شکل هندسی خاص بیشتر شده و اغلب ترجیح می دهند یک فرش متفاوت را در وسط چیدمان منزل استفاده کنند. فرش های با حاشیه برش دار که اغلب ترک هستند، در کنار فرش گرد و بیضی با نقشه کلاسیک یا فانتزی از جمله محصولات مورد علاقه این مشتریان هستند که البته یافتن طرح و اندازه دلخواه از این مدل فرش گرد در بازار کار آسانی نیست. به ویژه فرش ماشینی گرد و بیضی و چند ضلعی در ابعاد بزرگ که تنها بافتش به شکل سفارشی انجام می شود. در مجموعه پرسان پارس از آغاز فعالیت تا کنون سفارشات فرش سایز بزرگ، گرد و بیضی زیادی انجام شده و نمونه تولیدات طبق سفارشات خریداران در گالری فرش گرد و بیضی و همچنین کانال تلگرامی مجموعه برای خرید راحتتر مشتریان جدید قرار داده شده است.

فرش های ماشینی به خاطر سفارشی بودن بافتشان عمدتا به شکل آنلاین خرید و فروش می شوند و مشتری پس از انتخاب طرح و ابعاد مورد نظرش بیعانه ای را پرداخت می کند و سفارشش در مدت کوتاهی بافته شده و برایش ارسال می شود.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر