09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 28 آذر 1396 در ساعت 12 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش ماشینی گرد و بیضی از جمله محصولات سفارشی و درجه یک کارخانه های فرش می باشد که در سایز های مختلف طبق سفارشات دریافتی از مشتریان تولید می گردد.

یکی از مزایای اصلی فرش گرد و بیضی در فضای دکوراسیون این است که جنبه تزیینی زیادی دارد و با پهن نمودن این مدل فرش ها که شکل هندسی متفاوت و خاص دارند، محیطی با دکوراسیون جالب در منزل ایجاد می شود. امروزه تعداد علاقه مندان به فرش گرد و بیضی افزایش زیادی داشته و بیشتری جوانان از این مدل فرش های جدید برای خرید و استفاده در منزلشان استقبال می کنند. البته حجم خرید فرش های گرد هنوز هم درصد بسیار کمتری نسبت به سایز های استاندارد فرش دارد و همین موضوع باعث شده فروشنده های فرش تمایل کمتری به خرید و فروش این محصول در فروشگاه خود داشته باشند و به چند مدل مختصر در ابعاد کوچک بسنده کنند. لذا خریداران فرش گرد د بازار به راحتی نمی توانند طرح و ابعاد دلخواه خود را برای خرید فرش گرد بیابند.

شرکت فرش پرسان پارس از مجموعه های بازرگانی معتبر در حوزه طراحی و تولید سفارشی فرش های خاص و سایز بزرگ می باشد. یکی از زمینه های کاری این مجموعه طراحی و بافت سفارشی فرش گرد و بیضی می باشد و طرح های متعددی نیز تاکنون به مرحله بافت رسانده که در بخش گالری فرش گرد و بیضی نمونه های تولیدی قرار داده شده است.

فرش گرد

انواع فرش 700 شانه، 1000 شانه و 1200 شانه به صورت گرد و بیضی طراحی و تولید شده اند. علاوه براین تولیدات فرش گرد و بیضی از شرکت های دیگر نیز در همین مجموعه گردآوری شده تا تنوع و کیفیت محصولات در بالاترین سطح ممکن باشد و انتخاب محصول برای مشتریان هم راحتتر شود. نمونه های زیبایی تا کنون از فرش های زیبای گرد و بیضی تولید شده و با سفارشات شما مشتریان خوش سلیقه طرح های زیباتر و جدیدتری نیز تولید خواهد شد.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر