09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 17 مرداد 1397 در ساعت 19 : 12 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فرش گرد دایره ای شکل، بیضی و مدل های هشت ضلعی جدید را با طرح و رنگ دلخواه خود می توانید در این سایت برای طراحی و تولید به شکل آنلاین در کاشان سفارش خرید دهید.

فرش ماشینی در ابعاد مستطیل استاندارد 6،9 و 12 متری تولید می شود، سایز بزرگ تر از این ابعاد را نمی توان به راحتی در بازار پیدا کرد، در صورتی که بسیاری از مشتریان فرش ماشینی ابعاد بزرگ 20 متری یا 24 متری از فرش مشتسطیل برای منزل خود نیاز دارند و یا با توجه به معماری داخلی منزلشان فرش دایره ای شکل و بیضی زیبایی و رخ بهتری برای منزلشان ایجاد می کند. اما همانطور که می دانید در بازار نمی توان فرش های خاصی چون فرش گرد و بیضی را در ابعاد بزرگ به راحتی یافت. فرش هایی که در بازار سخت پیدا می شوند و اکرا با طرح و اندازه دلخواه شما فاصله زیادی دارند، در گالری سایت پرسان پارس هم به صورت سفارشی در سایز و طرح دلخواه شما بافت می شود و هم قیمت آن برایتان به صرفه خواهد بود. فرش های 700 شانه، 1000 شانه و فرش 1200 شانه با طرح های زیبا و جدید به شکل فرش گرد و بیضی در این گالری طراحی شده و طبق سفارش مشتریان مختلف در ابعاد متنوع بافت شده اند و نمونه های زیادی از این تولیدات زیبا را در گالری می توانید مشاهده نمایید.

دستگاه بافندگی فرش ماشینی نحوه عملکردش به این صورت است که هر طرحی که وارد دستگاه شود، دستگاه دو تخته از آن بافت می کند. در سایز های استاندارد مستطیل که فروش بالا دارند، در این زمینه مشکلی وجود ندارد و مشتری به صورت تک و جفت می تواند فرش دلخواهش را خریداری کند. اما طرح های سفارشی و خاص به خصوص در ابعاد بزرگ که فروش کمتری دارند باید از سوی خریدار به صورت جفت سفارش داده شوند. برای مثال اگر شما یک طرح خاص را برای بافت به صورت فرش گرد در ابعاد بزرگ بخواهید سفارش دهید، ابتدا از موجودی انبار آن اطلاع یابید و اگر به صورت تک موجود نبود، می توانید طرح های مشابه آن را سفارش دهید و یا اینکه همان فرش را برای بافت به صورت جفت انتخاب نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر