09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 30 آبان 1396 در ساعت 23 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید مستقیم انواع فرش هزار شانه درجه یک از کارخانه به صورت آنلاین از بهترین برند های کشور از طریق سایت فروش پرسان پارس امکان پذیر می باشد.

فرش هزار شانه یک محصول درجه یک می باشد که از بین انواع تولیدات کارخانه های فرش، فروش بهتری دارد. زیرا قیمت تمام شده این محصول با توجه به کیفیت بالایی که دارد مناسب است، این نوع فرش عمدتا به صورت هشت رنگ تولید می شود و تعدادی از کارخانه ها هم به شکل ده رنگ آن را بافت می کنند. تعداد کارخانه هایی که بافت فرش 1000 شانه انجام می دهند به خصوص در شهر کاشان، زیاد است و این موضوع باعث شده تا در این منطقه که پخش فرش به سراسر ایران دارد، رقابت زیادی برای فروش آن باشد؛ نتیجه این رقابت، متعادل شدن قیمت ها می باشد.

خرید آنلاین فرش ماشینی خوب

مشخصات فنی فرش های ماشینی به صورت کامل در لیبل آن قید می شود، علاوه بر این کارخانه های بزرگ برای جلوگیری از فروش فرش با لیبل تقلبی چرمی که حاوی مشخصات فرش از نظر شانه و تراکم و برند آن می باشد در پشت فرش همراه با ریشه و زیگزاگ دوخت می کنند، که امکان تقلب در فرش را به حداقل می رساند. لذا تهیه فرش ماشینی به صورت آنلاین با توجه به دانستن این اطلاعات کاملا ایمن بوده و خریداران می توانند با اطمینان خاطر یک طرح زیبا را انتخاب نموده و آن را سفارش دهند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر