09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | ﺳﻪشنبه 3 مرداد 1396 در ساعت 11 : 39 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

طراحی و تولید فرش ماشینی گرد در ابعاد بزرگ به صورت سفارشی انجام می شود و خریداران می توانند به صورت آنلاین جهت خرید فرش دلخواهشان اقدام کنند.

فرش ماشینی عمدتا در کارخانه های متعددی که در کشور فعالیت دارند با ابعاد استاندارد و اشکال هندسی رایج تولید می شود. تولید فرش های خاص برش دار که شکل هندسی متفاوت داشته باشند در ایران هنوز انجام نمی شود و تنها شرکت های معدودی هستند که با توجه به مشتریانی که دارند، تعدادی از این مدل های خاص را تولید می کنند. اما سلیقه مشتریان فرش امروزه بسیار متفاوت تر از گذشته شده و وجود فرش های وارداتی ترک در بازارهای ایران مردم را با مدل های جدید فرش آشنا نموده است، به همین دلیل تمایل به خرید این فرش ها نیز رو به افزایش است.

یکی از محبوب ترین این فرش ها را می توان فرش گرد و بیضی نام برد که در دو نقشه فانتزی و کلاسیک تولید شده و به بازار عرضه می شوند. طرح کلاسیک بیشتر از مدل فانتزی با سلیقه ایرانیان سازگار بوده و مشتریان زیادی هستند که ترجیح می دهند به جای فرش ماشینی معمولی یک کفپوش گرد زیبا در منزل وسط مبلمان خود داشته باشند.

سفارش بافت فرش ماشینی گرد

از آنجایی که هنوز مشتریان فرش گرد و بیضی به آن میزانی نرسیده اند که تولید این محصولات در تیراژ بالا و طرح های متنوع برای کارخانه ها توجیه اقتصادی داشته باشد، لذا در حال حاضر مشتریان علاقه مند به این محصولات می توانند طرح های دلخواه خود را از میان فرش های مستطیل موجود و یا نمونه های گرد بافته شده انتخاب نموده و بافت این محصولات را در ابعاد دلخواهشان سفارش دهند. در گالری محصولات این مجموعه بخش فرش گرد و بیضی نمونه های طراحی و بافت شده از فرش های گرد قرار داده شده که مشاهده این نقشه ها می تواند به انتخاب شما کمک کند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر