09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | جمعه 24 آذر 1396 در ساعت 13 : 51 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع فرش ماشینی هزار شانه مرغوب با رنگبندی جدید و متفاوت در گالری سایت پرسان پارس جهت خرید آنلاین هموطنان ارائه شده است.

جامعه ایران در دهه اخیر دستخوش تغییرات متعددی در جمعیت شده است، برای مثال تعداد ازدواج ها کاهش قابل توجهی داشته، سبک زندگی قشر متوسط جامعه که اکثریت مردم را تشکیل می دهد، تغییر نموده و سبک زندگی ها مدرت تر شده و به تبع آن نوع کفپوش های مصرفی نیز از لحاظ طرح و نقشه و کیفیت نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است. استفاده از مبلمان هم نسبت به گذشته بیشتر شده و به صورت کلی میزان فرش مصرفی مردم روند کاهشی دارد. لذا کارخانه های فرش لازم است برای حفظ فروش خود تولیداتشان را با شرایط کنونی جامعه تطبیق دهند و محصولاتشان را از نظر کیفیت، ظاهر و قیمت با نیاز های جدید جامعه هماهنگ نمایند.

فرش ماشینی هزار شانه جدید

فرش هزار شانه که یک محصول نسبتا جدید در صنعت فرش ماشینی محسوب می شود دارای طرح و نقشه هایی جدید و زیبا است که تا قبل از این در فرش های ماشینی کمتر به چشم می خورد. این محصولات ظرافتشان نسبت به فرش های قدیمی افزایش یافته و رخ بهتری دارند. علاوه براین طراحان تلاش نموده اند نقشه های متفاوت با طرح های رایج بازار طراحی نمایند که با سلیقه خریداران جدید تناسب بیشتری داشته باشد. نمونه تولیدات جدید فرش های ماشینی را می توانید در گالری سایت مشاهده نموده و خرید آنلاین را از همین مجموعه که برند های برجسته و محصولات مرغوب و زیبا را در اختیار خریداران قرار می دهد تهیه نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر