09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 17 مهر 1396 در ساعت 21 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چاپ عکس روی تابلو فرش ماشینی ابریشمی هزار شانه بهترین کیفیت را در تابلو فرش چاپی ایجاد می کند و در خرید های آنلاین باید به جنس الیافی که برای تابلو فرش استفاده شده است دقت شود.

مدت کوتاهی است که از تولید اولین تابلو فرش چاپی در کشور می گذرد، کیفیت بالا و جلوه زیبایی که این تولیدات جدید دارند، موجب شده به سرعت در بازار مورد توجه قرار گرفته و فروششان به صورت چشمگیری افزایش یابد. در این میان وجود رقابت بالا برای فروش، موجب شده تا بسیاری از افراد برای کاهش قیمت تمام شده آن از فرش های ساده باف ارزان تری برای فرآیند چاپ استفاده کنند که این کار موجب شده تا مدل ها بی کیفیت و با جلوه کمتری نیز در بازار دیده شود. افرادی که قصد دارند عکس شخصی شان را روی تابلو فرش چاپ کنند، بهتر است اطلاعات مختصری در این زمینه داشته باشند تا در نهایت یک محصول ویژه و با کیفیت بتوانند خریداری کنند.

بهترین تابلو فرش ماشینی چاپی

برای اینکه تابلو فرش چاپی رخ زیبایی داشته باشد و بدون ایجاد لک و سفیدی طرح مورد نظر به صورت کاملا زیبا و با کیفیت روی آن چاپ شود، باید فرش ساده بافتی که برای این منظور استفاده می شود از جنس پلی استر یا همان ابریشم مصنوعی باشد. بالاترین شانه و تراکمی که در حال حاضر در کارخانه ها با این کیفیت بافت می شود 1000 شانه تراکم 3000 می باشد. بنابراین اگر مجموعه ای مدعی شود که از نوع 1200 شانه برای کار چاپ استفاده می شود، یا جنس نخ فرش اکریلیک است که برای چاپ مناسب نیست و یا اینکه تعداد شانه آن 1200 نیست. علاوه براین نوع دستگاه چاپ و مهارت چاپ کننده هم در کیفیت تابلو فرش تاثیر دارد که این عوامل با مشاهده نمونه کارهای قبلی چاپ شده توسط آن مجموعه قابل تحقیق است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر