09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 4 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین و جدیدترین مدل فرش ماشینی 1200 شانه از نظر کیفیت، رنگبندی و تنوع در این مجموعه به خریداران معرفی شده و به صورت آنلاین جهت خرید با قیمت خوب ارائه می شود.

همه ما در هنگام خرید فرش یا هر محصول دیگر می خواهیم بهترین انتخاب را داشته باشیم، در مورد فرش برای ما مهم است که طرحی که انتخاب می کنیم، به روز و جدید باشد، با دکوراسیون و چیدمان منزلمان همخوانی داشته باشد، کیفیت بافت و دوام بالایی داشته باشد تا خیالمان از بابت ماندگاری آن راحت باشد و همچنین قیمتش هم مناسب بوده تا بتوانیم با کمترین هزینه بهترین محصول را انتخاب نموده و خرید کنیم. امروزه در شهرهای بزرگ بیشتر مشتریانی که به دنبال چنین محصولی هستند، انتخابشان فرش 1200 شانه است که تمامی این ویژگی ها را در کنار هم دارا هستند. ظریف ترین نخ بافندگی در حال حاضر در بافت فرش 1200 شانه استفاده می شود که استحکام بالایی دارند و در عین حال نرم و لطیف هم هستند. نقشه هایی که با کیفیت فرش 1200 شانه بافت می شوند اغلب ریزنقش، زیبا و الهام گرفته شده از طرح فرش های ابریشمی دستباف ایرانی می باشند.

نمونه هایی از بهترین و زیباترین فرش های جدیدی که در کاشان با همین کیفیت تولید شده و در بازار های داخل و خارج کشور به فروش می رسد را می توانید در گالری مجموعه پرسان پارس مشاهده نمایید.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر