09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 18 فروردین 1398 در ساعت 17 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

با معرفی جدید ترین مدل های فرش 1000 شانه که در کاشان تولید می شوند امکان تهیه مستقیم این محصولات از کارخانه توسط مجموعه پرسان پارس فراهم شده است.

کارخانه های تولید کننده فرش همواره در حال طراحی و تولید نقشه های جدید و متنوع هستند که با نیاز روز مشتریان هماهنگ بوده و مطابق با سبک دکوراسیون و چیدمان های امروزی باشد. فرش ماشینی از نظر شانه و تراکم در بازار در حال حاضر بیشتر به صورت 1000 شانه، 1200 شانه و در شهرستان های کوچک بیشتر در کیفیت 700 شانه توزیع می شود. در بین این تولیدات مختلف، فرش 1000 شانه به علت داشتن قیمت خوب و تناسب آن با کیفیت و زیبایی بیشتر آن مورد توجه بیشتری است و فروش راحتتری برای فروشندگان دارد.

خرید مستقیم فرش ماشینی کارخانه کاشان

خریداران فرش اغلب به دنبال جدیدترین نقشه ها برای خرید هستند، لذا در نمایشگاه های سطح شهر خود ممکن است طرح های جدید و به روز را به راحتی پیدا نکنند یا نتوانند جدیدترین محصولات را شناسایی کنند. در مجموعه پرسان پارس تلاش شده بهترین نقشه های جدید برندهای برجسته کشور به خریداران معرفی شود و با قیمت مناسب این محصولات در اختیار مشتریان از سراسر کشور قرار گیرد. جدیدترین مدل فرش 1000 شانه درجه یک که با بهترین پالت رنگی و اایاف مرغوب تهیه شده باشد به صورت مستقیم از کارخانه فرش ماشینی در کاشان امکان خرید دارد و این امر به خرید راحتتر و ارزان تر فرش برای همه هموطنان کمک زیادی کرده است.

فرش 1000 شانه

قیمت فرش 1000 شانه 12 متری

در کارخانه فرش ماشینی کاشان قیمت فرش 1000 شانه و سایر انواع فرش بر حسب سایز های استانداردی که تولید می شود تعیین می گردد و اساس تعیین قیمت برای هر سایز فرش از روی قیمت فرش 12 متری تعیین می گردد. لذا جدیدترین مدل فرش 1000 شانه یا هر مدل فرش ماشینی را با توجه به قیمت فرش 12 متری می توانید در سایز های دیگر هم خودتان تعیین کنید. برای مثال قیمت فرش 6 متری نصف قیمت فرش 12 متری می شود و به همین ترتیب ابعاد دیگر فرش هم قیمتشان تعیین می شود.

جدیدترین مدل فرش ماشینی کاشان

گالری محصولات این سایت شامل جدیدترین مدل فرش 1000 شانه، 700 شانه و همچنین فرش 1200 شانه گل برجسته و معمولی می باشد که کلکسیون زیبایی از متنوع ترین و با کیفیت ترین مدل ها است و می تواند مرجع مناسبی برای انتخاب مدل فرش ماشینی و خرید آن باشد و از آنجایی که ارسال فرش از کارخانه فرش کاشان به شکل بی واسطه انجام می شود قاعدتا قیمت فرش ها هم برای خریداران بسیار مناسب بوده و تحویل دب منزل هم باعث شده سفارش و خرید بسیار آسان تر شده و هر کسی در هر شهر کشور به راحتی بتواند جدیدترین مدل فرش ماشینی را از کارخانه فرش کاشان خریداری کند.

فرش هزار شانه ده رنگ

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
9 / 10
از 2 کاربر