09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | پنجشنبه 3 آبان 1397 در ساعت 16 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در کاشان تولید و پخش انواع مختلفی از فرش سجاده ای ویژه طرح محرابی برای استفاده در مساجد و حسینیه ها انجام می شود.

کاشان قطب بزرگ تولید انواع و اقسام فرش ماشینی در ایران به شمار می رود. فعالیت چندین شهرک صنعتی در این منطقه، آن را به پایتخت فرش ماشینی ایران تبدیل نموده که تمامی افراد فعال در حوزه خرید و فروش فرش را به سوی این منطقه جذب کرده است. هر نوع فرش ماشینی را که در بازار مشاهده می کنید اعم از انواع فرش 500 شانه تا 1200 شانه، فرش تشریفاتی، فرش سجاده ای طرح محراب، فرش طرح گبه، شنل، گلیم و سایر محصولات تولیدی در صنعت فرش کشور در کاشان در حجم بالا در حال تولید می باشد.

معرفی انواع فرش سجاده ای با قیمت

فرش سجاده ای یکی از تولیدات اصلی کارخانه های فرش کاشان است و تعداد زیادی از کاگاه های بافندگی به علت فروش بالای این محصول به صورت اختصاص بافت آن را انجام می دهند. لذذا در این کارگاه های می توان تنوع بیشتری را در سجاده فرش ها مشاهده نمود. تنوع در فرش محرابی تنها مربوط به طرح و رنگ نیست، بلکه آنچه اهمیت بیشتری دارد، قیمت محصول است که متاثر از کیفیت بافت فرش و نوع الیاف استفاده شده در بافت دارد. سجاده فرش ها در شانه و تراکم مختلف تولید می شوند و جنس الیاف هم می تواند اکریلیک خالص با کیفیت بالا بوده و یا پلی استر و یا ترکیب این دو نخ باشد، در نتیجه اینکه فرش طرح سجاده چه شانه و تراکمی دارد و چه نخی در بافتش استفاده شده است می تواند تعیین کننده قیمت نهایی محصول باشد.

در گالری فرش پرسان پارس برای اینکه هیئت امنای مساجد با توجه به هزینه ای که برای خرید در اختیار دارند بتوانند محصول خوب و با کیفیتی تعیین نمایند، یک لیست قیمت کامل به همراه مشخصات هر محصول اعم از شانه و تراکم، جنس نخ و نوع بافت به این عزیزان ارائه می شود تا با توجه به این موارد اقدام به انتخاب و خرید بهترین محصول نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر