09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 21 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پشتی فرش دیواری که در کارگاه های تولیدی کاشان تهیه می شود به صورت عمده در این گالری به صورت آماده یا رویه پشتی آماده پخش می باشد.

با اینکه در بسیاری از شهرهای بزرگ دیگر پشتی مانند گذشته مصرف بالایی ندارد و مبلمان ها و دکورهای جدید جای خود را به پشتی فرش داده اند، اما هنوز هم در بسیاری از شهرستان ها مصرف پشتی فرش بالا بوده و نقش اصلی را در چیدمان منزل بسیاری از مردم دارد. علاوه بر مصرف خانگی پشتی فرش در مساجد و حسینه ها با طرح محرابی، در سفره خانه های سنتی و رستوران ها یا آلاچیق ها استفاده می شود در نتیجه به جرات می توان گفت در حال کلی مصرف پشتی فرش کمتر از گذشته نشده و حتی افزایش هم داشته است.

پشتی فرش ماشینی امروزه از نظر ظاهر و کیفیت نسبت به تولیدات قدیمی تحولات زیادی داشته است. پشتی های قدیمی عمدتا دارای رنگ لاکی با نقش ساده بودند و داخلشان هم با کارتن و سنگریزه پر می شد. این مواد به مرور شکسته شده و پشتی فرش دیواری در مدت کوتاهی کیفیت اولیه اش را از دست داده و شکسته می شد.

پشتی فرش ماشینی جدید کاشان

در تولیدات جدید این مشکلات به صورت کامل مرتفع شده است. طرح و نقشه پشتی ها بسیار متنوع شده و یک طرح مشخص را در چند زمینه رنگ زیبای کرم، گردویی، آبی، سرمه ای و لاکی می توان خریداری نمود. از نظر بافت هم رویه پشتی فرش با دستگاه بافندگی 700 شانه 1000 شانه و فرش 1200 شانه بافت می شود که این امر تنوع محصولات را بسیار بالا برده است. از نظر کیفیت مواد داخلی هم باید گفت دیگر دوران استفاده از کارتن در پر کردن پشتی به سر رسیده و از فوم فشرده مرغوب یا پرز برای پر کردن پشتی استفاده می شود که در این صورت پشتی فرش ماشینی هرگز شکسته و خراب نمی شود و ظاهر و زیبایی اولیه اش را حفظ می کند.

قیمت عمده پشتی فرش هم در این گالری برای خریداران بسیار مناسب بوده و می توانند محصولات مورد نظر خود را در تعداد بالا یا کم به قیمت درب کارگاه تهیه نمایند.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر