09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 آبان 1397 در ساعت 10 : 8 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی برای طرح چهره به صورت سفارشی انجام می شود و زمان آماده شدن سریع و قیمت مناسب از مزیت های این روش می باشد.

تبدیل عکس به تابلو فرش به چند روش مختلف امکان پذیر است، معمولا افرادی که هزینه و زمان تحویل فرش برایشان اهمیت زیادی ندارد، اولویتشان تابلو فرش دستباف است، چرا که تبدیل عکس به تابلو فرش دستباف ارزش هنری بالایی دارد و بسیاری از افراد ترجیح می دهند نوع دستباف که یکی از محبوب ترین و معروف ترین صنایع دستی ایران در جهان می باشد را سفارش دهند.

اما قیمت بالای تابلو فرش دستباف و همچنین زمان زیادی که برای بافت آن لازم است محدودیت هایی ایجاد نموده و برای رفع این محدودیت ها و افزایش رضایت مشتریان و همچنین بالا بردن حجم فروش، تولید تابلو فرش چهره به صورت ماشینی هم انجام می شود. تابلو فرش ماشینی خود به دو صورت بافتی و چاپی تولید می شود و باید دید کدام یک از این دو روش بافت یا چاپ برای تبدیل عکس به تابلو فرش مناسب تر است.

همانطور که می دانید دستگاه های بافندکی فرش و تابلو فرش به گونه ای طراحی شده اند که تنها قابلیت بافت در تعداد 8 رنگ یا ده رنگ را دارند، بنابراین طرح هایی که دارای رنگبندی بیشتر باشند باید به گونه ای طراحی شوند که بتوان در قالب نهایتا 10 رنگ با الیاف موجود طرح را بافت و ظاهری زیبا هم در طرح ایجاد شود. اما از آنجایی که معمولا این امکان وجود ندارد و ده رنگ برای طراحی طرح های خاص کافی نیست لذا تابلو فرش چهره ای که به روش بافتی تولید شده باشد، ممکن است مورد پسند مشتری قرار نگیرد.

تابلو فرش چاپی

چند نمونه تابلو فرش چاپی کودک

مزایای تابلو فرش چاپی

سریع ترین زمان تولید تابلو فرش ماشینی چه طرح چهره یا هر طرح منظره و آیه و... به تابلو فرش چاپی اختصاص دارد. تولید این مدل تابلو فرش نیاز به طراحی ندارد، محدودیتی در تعداد رنگ ها در تولید وجود ندارد و عکس مورد نظر دقیقا با همان رنگبندی که دارد بر روی فرش در مدت زمان کمتر از 2 دقیقه چاپ می شود. قابلیت شستشو و وضوح بالای تصویر در تابلو فرش چاپی موجوب شده بیشتر افرادی که قصد دارند عس چهره شان را به تابلو فرش تبدیل کنند این مدل تابلو فرش را که سریع، ارزان و زیبا تولید می شود را انتخاب نمایند. 

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر