09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 6 آبان 1397 در ساعت 10 : 7 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

تبدیل عکس به تابلو فرش چاپی در کاشان و عرضه آن به همه شهرهای کشور از طریق پست تیپاکس توسط مجموعه پرسان پارس به صورت آنلاین می باشد.

تغییرات اخیر در روند تولید تابلو فرش باعث شده تابلو فرش چاپی در صدر تولیدات تابلو فرش ماشینی قرار گیرد. افزایش شدید تورم و سخت شدن واردات نخ موجب شد به یکباره قیمت نخ و به تبع آن فرش دو برابر شده و تابلو فرش ماشینی بافتی هم که با دستگاه بافندگی فرش تولید می شد، قیمتش دوبرابر شود. در گذشته تابلو فرش بافتی که ظاهر و کیفیتی پایین تر از تابلو فرش چاپی داشت به علت ارزان تر بودن فروش بهتری هم داشت و اکثر مغازه ها و نمایشگاه ها ترجیح می دادند تابلو فرش بافتی تهیه نمایند. اما پس از این تغییرات و بالا رفتن قیمت تابلو فرش بافتی دیگر خرید این محصول توجیح اقتصادی و عقلانی ندارد.

قیمت تابلو فرش چاپی پلی استر افزایش چندانی نداشته است، زیرا این نخ در داخل کشور هم تولید می شود و قیمت آن خیلی متاثر از قیمت دلار نیست. لذا تابلو فرش چاپی افزایش قیمت چندانی نداشته است. بنابراین در حال حاضر تابلو فرش چاپی هم قیمت مناسب تر و هم کیفیت بهتری نسبت به تابلو فرش ماشینی بافتی دارد.

تبدیل عکس به تابلو فرش هم حتی قبل از این تغییرات در قیمت، بیشتر با تابلو فرش چاپی انجام می شد، زیرا مشتریان ترجیح می دهند تابلو فرش چهره زیباتری داشته باشند و کمی اختلاف قیمت اهمیت چندانی ندارد.در حال حاضر هم که قیمت آن نسبت به مدل های دیگر تبدیل عکس به تابلو فرش مناسب تر شده است، چاپ عکس روی فرش محبوبیتش بیشتر شده و فروش آن افزایش یافته است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر