09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 2 آبان 1397 در ساعت 20 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مدل های زیبا و جدید از بهترین فرش 1000 شانه تراکم 3000 شانه که در کاشان با بالیاف مرغوب به صورت انبوه تولید می شود را می توانید در گالری سایت پرسان پارس مشاهده نموده و خرید کنید.

در بازار جهانی فرش ماشینی رقبای توانمندی چون ترکیه، بلژیک مصر و... فعالیت دارد و این امر نشان از لزوم برنامه ریز دقیق و مناسب برای آینده این صنعت در کشور ما دارد تا از دور این رقابت خارج نشده و بتوانیم حجم فروش و صادرات فرش ماشینی ایران را حفظ نموده و افزایش دهیم. کارخانه های فرش در همین راستا در سالهای اخیر اقدام به تولید فرش های با شانه و تراکم بالاتر نموده اند که رخ زیبا و ظاهری متفاوت نسبت به تولیدات تا قبل از این دارند. این محصولات شامل انواع فرش 1000 شانه، 1200 شانه با طرح های کلاسیک جدید می باشد. مشتریان امروز بازار جهانی فرش دیگر سادگی و یکنواختی طرح و نقشه در فرش های قدیمی را نمی پسندند و نیاز به ایجاد تغییر در طراحی و تولید فرش های جدید وجود دارد.

بالا رفتن شانه و تراکم فرش ها به طراحان کمک نموده تا نقشه های ظریف تر و زیباتری را طراحی نموده و محصولات زیبایی به بازار عرضه گردد. در این میان فرش 1000 شانه به دلیل داشتن قیمت مناسب و تنوع خوب هم در داخل و هم خارج از ایران فروش خوبی کسب نموده است.

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر