09124602254

در صورت عدم پاسخ گویی به دلیل تعداد زیاد تماس ها، لطفا سفارش خود را در واتساپ ارسال نمایید.
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 20 آبان 1397 در ساعت 14 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین فرش هزار شانه تراکم سه هزار طرح افشان را به صورت ده رنگ و برجسته که الهامی از اصیل ترین نقشه های فرش ایرانی است را می توانید در این سایت به صورت اینترنتی خرید نمایید.

فرش های خوب زیادی در حال حاضر در کشور ما تولید می شوند که با داشتن استانداردهای لازم قابلیت صادراتی داشته و در داخل کشور هم محبوبیت زیادی دارند. این فرش های خوب از نظر شانه و تراکم و نوع بافت و الیافشان تقسیم بندی شده و قیمت گذاری می شوند.

منظور از فرش هزار شانه چیست؟

فرش هزار شانه به فرشی گفته می شود که دارای ظرافت بافت خوب، و تعداد 1000 گره در یک متر از عرضش باشد. و تراکم آن هم که در واقع تعداد گره ها در طول فرش خوانده می شود عمدتا سه هزار است. مزیت این فرش نسبت به فرش 1200 شانه هم قیمت ارزان تر و خاب بیشتر آن است. فرش 700 شانه هم که قیمت کمتری دارد، ظرافت و زیبایی ظاهری فرش 1000 شانه را ندارد.

 

فرش هزار شانه طرح افشان

طرح افشان را می توان از برجسته ترین و شناخته شده ترین مدل های فرش ماشینی و دستباف دانست. نقشه اصلی این طرح با الهام از دستبافته های قدیمی ایران گرفته شده است که در دوره صفویه تولید می شود و امروزه طراحان خلاق با تغییرات جزئی و کلی توانسته اند با حفظ کلیت نقشه زیباترین و خاص ترین مدل های فرش طرح افشان را در کیفیت هزار شانه و 1200 شانه و همچنین روی فرش 700 شانه طراحی نموده و وارد مرحله تولید کنند.

فرش هزار شانه افشان

 

فرش هزار شانه ده رنگ و هشت رنگ

تعداد رنگ در فرش های کلاسیک اهمیت زیادی دارد، زیرا نقش مایه اصلی این طرح ها را گل و غنچه هلی مختلف سنتی و انتزاعی تشکیل می دهد که هر چه تعداد رنگ بیشتر باشد رخ این فرش ها هم بهتر بوده و زیبایی فرش را دوچندان می کند. لذا در یک فرش هزار شانه ده رنگ بودن برای طراحی و بافت بسیار موثر بوده و فرش های خوش نقشه و زیباتری را می توان در این حالت تولید کرد.

بهترین فرش هزار شانه

 

جدیدترین فرش 1000 شانه گل برجسته

فرش های ماشینی جدید معمولا به صورت ل برجسته هستند، یعنی طرح و نقش مایه های اصلی فرش را به کمک تکنولوژی های جدید برجسته نموده اند تا بهتر و زیباتر نقشه فرش را نمایش دهد. فرش گل برجسته با داشتن ظاهر جذاب توانسته روی مخاطبان و خریداران تاثیر بیشتری گذاشته و به سرعت با جدیدترین نقشه ها به صورت فرش 1200 شانه و هزار شانه در حال عرضه به بازار است.

خرید اینترنتی فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی اعم از انواع فرش هزار شانه، فرش 1200 شانه و فرش 700 شانه خوب را که با دستگاه بافندگی جدید و به روز توسط برندهای برجسته و مطرح کاشان تولید شده اند را می توانید از درب کارخانه به صورت مستقیم خرید نمایید. خرید اینترنتی این امکان را به خریدار می دهد که تنوع بیشتری را برای انتخاب فرش داشته باشد و در عین حال قیمت کمتری هم نسبت به نمایشگاه های سطح شهر برای خرید بپردازد.

خرید اینترنتی فرش

ارسال نظر
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر